• Jimmy75

Oralsex

Anonym (Nepp) skrev 2025-05-28 14:27:39 följande:
    Tror inte att jag hade gillat det nej. Massa slabb och förkylningsrisken skyhöjs. Och jo, folk blir förkylda och febriga titt som tätt vilket jag förstår, med tanke på den vanskliga livsstil som de itutas idag. 
    Förvisso är jag ju långt utanför TS fråga och ämne, men vill bara ge ett annat perspektiv. Absolut att man ska tänka på att vara hygienisk, men samtidigt så är det allt annat än bra för oss att inte alls exponeras för baciller, bakterier och virus. Det vi inte tränar kommer förbli oerfaret och sämre rustat att möta utmaningar. Vare sig det handlar om våra muskler, kunskap, problemlösningsförmåga eller immunförsvar gäller det att det vi tränar blir starkare och bättre på sin uppgift.
  • Jimmy75
    Anonym (Nepp) skrev 2025-06-22 00:31:17 följande:
    Jag håller inte med dig. Inte läkare heller som de flesta rekommenderar att göra vad vi kan för att ha en god hygien för att undvika onödiga bakterier som kan ge upphov till virus och sjukdomar.

Du kan gå in på vilken läkarmottagning som helst så ser du detta själv. Finns en anledning till att ex. handsprit rekommenderas överallt plus en massa andra regler och förmaningar. Finns även för oralt faktiskt, med s.k. "slickpapper" som en skyddande barriär.

Jag kommer inte att ägna mig åt såna akter helt oavsett skydd eller inte, då jag finner det äckligt och orent som sagt. Och den åsikten kommer jag aldrig att ändra mig kring heller så. 
    Helt okej! Finns varken något självändamål eller vettigt skäl till varför jag skulle vilja försöka ändra på din uppfattning. Jag utgår från att du är den bästa personen att själv avgöra vad du tycker passar dig bäst 🤷🏻?♂️
  • Jimmy75
    Queen81 skrev 2025-06-22 12:47:46 följande:
    Exakt så! Haha!
    Förlorar tyvärr lite komisk effekt när man måste klicka sig fram till den ????
  • Jimmy75
    Anonym (Snövit) skrev 2025-06-22 14:52:15 följande:

Jag röstade på jag är kvinna och skulle gärna slippa 

Då gör man väl det....slipper alltså. Man ska ju inte göra något man inte har lust till när det handlar om något sånt.
Svar på tråden Oralsex