Inlägg från: Anonym (m) |Visa alla inlägg
  • Anonym (m)

Oralsex

Jag svarade [[skulle gärna slippa]] på grund av att de flesta gånger har det varit så.

Men med vissa män har jag verkligen älskat det

• Anonym (m)
    Anonym (ULd012) skrev 2025-06-22 17:01:48 följande:
    1. Självklart är oralt ofarligt och något de flesta gör ibland eller någon gång gjort och gillat.

2. Sen finns det de som inte får ut något av det och som kanske även har en partner som inte får ut så mycket av det, vissa ogillar det och därför struntar i det utan att äcklas allmänt av vad andra gör i sovrummet.

Sen finns det personer med fobier och ohälsa som är rädd för bakterier till orimlighet. Och därför väljer bort väldigt mycket som har med andra människor att göra. Det är synd om dessa även om det är självvalt, för psykisk ohälsa som drabbar många delar av livet är aldrig roligt.
    Jag skulle ändå säga att jag är väldigt tveksam till att låta psykisk sjukdom tala som om det hade varit det mest normala när det är tvärtom.

1 är vanligast, 2 är relativt vanligt och det nedersta väldigt, väldigt ovanligt.
    Orimligt säger du men jag vill då inte heller komma i kontakt med främmande människors könsvätskor. Folk kan ha oralsex och annat bäst de vill men tvättar de sig efter innan de kommer i kontakt med saker andra ska ta i? Något som verkligen är äckligt är folk som penetrerar bajshål. Inte sällan med fingrar eller så vidrör de något som varit där i. Och sen tar i andra saker tex i sitt hem utan att tvätta händerna först. Kanske kollar lite i mobilen direkt efter akten. Och lakanen som också kanske inte heller undgår denna kontakt byter de väl inte heller direkt efter utan sover i skiten sen. Sen kanske sitter med håret eller nåt mot ett ryggstöd på en buss eller väntrum. Blä
  • Anonym (m)
    Anonym (ULd012) skrev 2025-06-22 18:59:55 följande:
    Du vill inte komma i kontakt med främmande människors könsvätskor säger du. Nej vem vill det? Här handlar det om sex man har med någon för att man vill och tycker om den. Det har absolut inget med främmande människors kroppsvätskor att göra!

Varför tror du att människor som smutsat ner händerna på ett eller annat sätt börjar pilla på mobilen eller andra tillhörigheter innan kranen🤷🏼?♀️? 
    Helt obegripligt oavsett om det handlar om smink, hamburgerdressing eller lera, eller som i ditt exempel; tarminnehåll. 
    Jag tror det eftersom jag har både hört och sett att folk inte är så noga med sånt, vissa tvättar inte ens händerna efter toabesök
  • Anonym (m)
    Anonym (ULd012) skrev 2025-06-22 23:14:03 följande:
    Det är helt galet att inte tvätta händerna efter toalettbesök! 
    Jag har aldrig haft en partner som inte tvättar händerna efter toabesök, sex, utevaro eller ätande med händerna.
    Eller jo, i tonåren var det en kille som efter att vi käkat chips i soffan började smeka mig över håret. Det enda jag kunde tänka på var hans händer med flottiga chipsrester. Det var nog mest ovana att öht ta på en annan människa och vad som är brukligt då. Då vågade jag heller inte säga till. Tur man har mer mål i mun nu.
    Men det har jag och även sett en hel del andra exempel. Jag vet därför att det förekommer människor som är äckliga och inte bryr sig om att tvätta bort äckel från händerna innan de vidrör saker som tex mobil, nycklar, ratt, dörrhandtag, stolsryggar på en servering eller precis vad som helst.

Därför jag skrev som jag gjorde, jag har ingen lust att komma i kontakt med främmande människors kroppsvätskor.
  • Anonym (m)
    Anonym (!) skrev 2025-06-23 14:30:40 följande:
    I min mening så missar ni en hel del.
    Inte om man inte tycker det är skönt eller ens upphetsande. Varför skulle man missa något om man skippar sex man inte får ut något av.
  • Anonym (m)
    Anonym (!) skrev 2025-06-24 20:35:06 följande:
    Nä, men ibland kan man ju också göra något för någon annan, eller hur?
    Men verkligen inte om det är ett absolut NO-NO förstås.
    Hade en date som sög mig och började fingra i "södra utgången" - och där gick verkligen min gräns.Var och en sätter gränser och de ska respekteras.
    Hade aldrig velat ha något sex som den andre gör enbart för att ställa upp, hade inte kunnat njuta av det om inte den andre också njuter av det vi gör.
  • Anonym (m)
    Anonym (Fundersam) skrev 2025-06-24 21:57:57 följande:
    Så du vidrör aldrig någonting utan handskar? Fast någon annan har ju tillverkat och förpackat handskarna så det hjälper ju inte heller.

Jobbig situation.
    Handlade mitt inlägg om att jag gör någonting för att hjälpa det? Du får nog läsa igen.
Svar på tråden Oralsex