Inlägg från: Anonym (Fundersam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fundersam)

Oralsex

Anonym (Nepp) skrev 2025-05-28 14:27:39 följande:
    Tror inte att jag hade gillat det nej. Massa slabb och förkylningsrisken skyhöjs. Och jo, folk blir förkylda och febriga titt som tätt vilket jag förstår, med tanke på den vanskliga livsstil som de itutas idag. 
    Eller så är det så att det finns mångfalt fler allergiker idag eftersom folk är livrädda för bakterier och att exponera sig för lite smuts.
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Nepp) skrev 2025-05-28 15:38:36 följande:
    Anonym (Fundersam) skrev 2025-05-28 15:20:57 följande:
    Eller så är det så att det finns mångfalt fler allergiker idag eftersom folk är livrädda för bakterier och att exponera sig för lite smuts.

Nej, det tror inte jag på. Tvärtom, håller man sig ned goda hygieniska vanor så blir man inte sjuk. Det finns liksom en anledning till att alla dessa riktlinjer kring hygien existerar överhuvudtaget.
    Så fort du rör ett dörrhandtag/räcke eller  något annat objekt/vara i det publika rummet så kan du exponeras för precis vad som helst.

Det är nog rekommenderat att du alltid bär skyddshandskar och möjligen ansiktsmask om du är så orolig.
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (m) skrev 2025-06-23 14:33:54 följande:
    Men det har jag och även sett en hel del andra exempel. Jag vet därför att det förekommer människor som är äckliga och inte bryr sig om att tvätta bort äckel från händerna innan de vidrör saker som tex mobil, nycklar, ratt, dörrhandtag, stolsryggar på en servering eller precis vad som helst.

Därför jag skrev som jag gjorde, jag har ingen lust att komma i kontakt med främmande människors kroppsvätskor.
    Så du vidrör aldrig någonting utan handskar? Fast någon annan har ju tillverkat och förpackat handskarna så det hjälper ju inte heller.

Jobbig situation.
Svar på tråden Oralsex