Är han en redflag
Jag har dejtat en kille nu i ca 4 månader ( han är 15 år äldre) nu det har varit lite upp och ner vi är inte i nån ?bubbla? med kärlek direkt ja tänkte göra en lång historia kort.När jag vart nästan påväg att lägga ner det här dejtandet så har han alltid börjat påpeka att han har aldrig känt såhär för någon annan inte ens barnens mammor, han har 2 barn med 2 olika och jag har inga barn kan tilläggas,
då har jag sagt nästan emot och menat på att så behöver du inte säga om dem, då säger han emot och målar upp sig som offret i alla tidigare relationer men JAG som han träffar nu är så fruktansvärt bra jag är 100% dom andra kanske var 60% bra 40% dåliga. han nämnde En dag att ifall jag och nån av hans barn skulle hänga ut för ett stup skulle han rädda mig inte sin dotter för han har inte det bandet till henne, då säger jag direkt att så kan du inte säga och jämföra det är ditt barn varav han svarar att han har autism och det fungerar så det är bara jag i hans värld..
känns som jag försöker glida ifrån denna relationen men när han anar att jag tar avstånd börjar han sitta och säga dom här extrema sakerna men samtidigt säger han ? jag sätter inte dig på en pedistal utan du är i mitt hjärta där ingen annan varit ? och bara det här sättet att prata någon till döds nästan skrämmer mig, känner som han pratar så jag hålls kvar och inte får tillfälle att avsluta detta på ett bra sätt ni vet de här att man är höjd till skyarna men vill inte mer för jag tycker inte hans värderingar låter sunda och inget jag ser en framtid med utan mer problem,
hur kan jag avluta på ett smidigt sätt med nån som ständigt berättar vad han är rädd att förlora mig ?