Inlägg från: Anonym (Yepp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Yepp)

Är han en redflag

Turn around and run girl!!!
    Jag är man och tar väldigt illa upp av att det finns den typen av s.k män därute.
    Min särbo sedan 10 år hade ett ego till snubbe innan mig, Hon blev aldrig sedd eller uppskattad.
    Jag är nog fan ingen drömsnubbe men vi hjälps åt. Med allt! Märker än idag att hon inte är van/bekväm med det.
    Jag är dålig på det men - köper blommor
    Tar på henne när vi ska somna
    Sköter all disk när hon lagat god mat.
    Verkar som om vi varit på olika ställen i livet innan
    Undrar verkligen hur en sådan kvinna har kunnat levet ett sådant liv innan?

• Anonym (Yepp)
    Anonym (L) skrev 2025-05-27 23:09:23 följande:
    Och där kom den. Nej, alla rövhål är inte narcissister. De flesta är inte narcissister. Att använda det uttrycket så lättvindigt är ett hån mot de som faktiskt har blivit utsatta för narcissister på riktigt. Att denna man tar på sig offerkoftan är inget unikt. Det är det många som gör, och det betyder inte att man är narcissist för det. Krävs mycket mer för att kunna dra den slutsatsen. Man kan vara en idiot utan att vara narcissist. 
    Absolut finns det idioter som både kan vara eller inte vara eller inte vara narcisisster. Men den beskrivne personen verkar stämma rätt bra in på beskrivningen. Upp till dig att tolka!
  • Anonym (Yepp)
    Anonym (L) skrev 2025-05-27 23:23:04 följande:
    Nej. Du vet alldeles för lite om den beskrivne personen för att kunna dra den slutsatsen. Alldeles för lite. Narcissism är en personlighetsstörning, dessutom inte särskilt vanlig. Inget man bara slänger med så där lättvindigt. 
    Dåså, som jag skrev - upp till dig att tolka!
    Vet du mer om personen och i så fall vad?
    Skulle vara intressant om du kunde förklara diagnosen för vederbörande.
    Du tycks ju sitta inne på svaret, eller hur?
Svar på tråden Är han en redflag