Inlägg från: Anonym (abc) |Visa alla inlägg
  • Anonym (abc)

Hur träffa en kvinna (är själv kvinna)

Det jag känner till så här direkt är Bodycontact.  50 kr via SMS och du har ett konto i en månad. Skriv text. Lägg upp lite bilder. Skriv en annons. 

• Anonym (abc)
    Anonym (Saknar dig kvinna) skrev 2025-05-29 18:52:49 följande:

Tack abc för svar o tips! Har hört om BC men oxå att den är lite oseriös? Har du provat den själv? 

Anonym (abc) skrev 2025-05-29 16:30:43 följande:

Det jag känner till så här direkt är Bodycontact.  50 kr via SMS och du har ett konto i en månad. Skriv text. Lägg upp lite bilder. Skriv en annons. 

Ja, jag har erfarenhet av den sidan. Upplevelsen av sidan är nog olika man - kvinna tror jag. Du får vara beredd på en hel del oseriösa förslag och många mess från män - oavsett din läggning. Kan ana det utifrån det jag läser på kvinnornas annonser. Men jag menar, det är ingen ekonomisk katastrof med 50 spänn. Skriv en annons och var tydligt. Sen blockar du män (och kvinnor) som är alltför påstridiga och dryga. 
  • Anonym (abc)
    Anonym (Saknar dig kvinna) skrev 2025-05-30 00:57:20 följande:
    Ja du har rätt. Ingen ekonomisk katastrof det inte. Jag ska testa:) eller finns det kanske nån härinne som läser? Vem vet. Livet är kort :)Allt gott till dig abc! Tack för att du svarade mig igen. 
    Man ska testa sig fram och göra livet lite mer spännande. Nog grått ändå ibland. Lycka till.
  • Anonym (abc)
    Anonym (Saknar dig kvinna) skrev 2025-06-08 09:02:48 följande:

Hej bikille! 
    Kul med frågor. 
    Tack för svar och för dina tips 🙏
    Det går sådär. Provat BC men verkar inte särskilt seriöst. Men ger inte upp hoppet om att en dag möta henne. 

Anonym (Bikille) skrev 2025-06-08 07:00:21 följande:

Hur går det? Hittat nått? 

Det jag kan tipsa dig om är QX eller bodycontact. Annars finns det en hel del HBTQ grupper på Facebook där likasinnade dig kan ibland bestämma att ses för en fika. Iaf Skaraborgs har en sån grupp

På BC är det säkert 90% som inte är nå intressant men så finns plötsligt den där som vill ha en återkommande förbindelse och som du gillar. Det är som att fiska. Nångång nappar fisken man vill ha,
Svar på tråden Hur träffa en kvinna (är själv kvinna)