• Anonym (O)

Ni män och killar som ej kan få en partner, detta måste ni börja lära er:

Anonym (Sanningen och en ko) skrev 2025-05-31 16:17:45 följande:
    Många kvinnor vill att killar ska kolla in de, ta kontakt eller på annat sätt upphöja henne eftersom det ger henne bekräftelse. Då känner hon sig vacker, utvald och het. 

Inte stirra sönder osv. Men ge lite blickar, bjuda på en drink på krogen, stå för notan osv. Ge företräde i olika sammanhang. De gillar sånt eftersom det höjer deras självkänsla. Det finns till och med många kvinnor som skaffar konto på Tinder bara för att få bekräftelse av män, utan att ens ha för avsikt att träffa någon.  
    Fast det är inga normala kvinnor som skaffar Tinder enkom för att få bekräftelse. För väldigt bekräftelsekåta brudar är lika ohett som manliga diton.
  • Anonym (O)
    Anonym (Rock) skrev 2025-06-01 17:56:10 följande:
    Det var det jag menade. Du feltolkade mig.

Och jag finner det fascinerande att kvinnor att de behöver bli sedda som människor av sin partner. Har inte det behovet alls.
    Du vill bli sedd som din Furry-persona eller therian alter ego?
  • Anonym (O)
    Anonym (Rock) skrev 2025-06-03 06:43:36 följande:
    Faktiskt inte eftersom man kan kommunicera via text och lösa problemet. Många problem kan man till och med lösa helt själv utan att blanda in någon annan. 

Men oavsett är det väsentliga här om man har behovet av att bli sedd eller inte. 

Tänk att det ska vara så provocerande för vissa att man inte har det behovet. 
    Det är helt normalt för dig att du och din partner inte hälsar på varandra när den ena kommer hem/förbi den andra? 
    Ni sitter i varsitt rum och varken ser eller hör varandra?

Det är inte provocerande. Det är märkligt. Sanningen är nog att det är du som uttrycker dig konstigt och inte förstår vad ser betyder?
    Vad gör du i ett förhållande om du inte har behov och utbyte av en annan människa?

Om du är utfryst på jobb och skola så tycker du bara om det? För du behöver inte bli sedd eller talad till?
  • Anonym (O)
    Anonym (Rock) skrev 2025-06-03 13:05:46 följande:
    0728565259
    Det mesta fungerar bättre om man är två istället för en. Rent logiskt finns det nästan inga fördelar med att vara singel. Däremot många fördelar med att leva i tvåsamhet.
    Bara för att du kan dela kostnader för bostad och streamingtjänster?
    Skaffa en inneboende istället om du enbart är intresserad av det praktiska med att dela.
  • Anonym (O)
    Anonym (Rock) skrev 2025-06-04 04:26:53 följande:
    Det bekräftar bara att du inte förstår hur människor som mig tänker, för det du skriver stämmer inte.
    Anonym (Rock) skrev 2025-06-04 04:26:53 följande:
    Det bekräftar bara att du inte förstår hur människor som mig tänker, för det du skriver stämmer inte.

Förklara hur du menar att "människor som dig" tänker då? 
  • Anonym (O)
    Anonym (H) skrev 2025-06-04 23:44:17 följande:
    Ingen vuxen människa poängsätter någon.
    Verkar mest vara incels som snackar så. Har sällan hört det i verkligheten. I tonåren möjligtvis.
  • Anonym (O)

Om det är ts du menar så är väl det ändå en man?

• Anonym (O)
    Anonym (Anonym1) skrev 2025-06-04 23:10:59 följande:

Och där pratade en kvinna för alla kvinnor och konstaterade åt alla att män med lite sämre självförtroende och ngr kilo för mkt aldrig kommer lyckas.

Om allt du skrev skulle kommit från en man om kvinnor hade det blivit ramaskri. Ägna den meningen en stunds tanke

Enda nyfikenheten som väcktes hos mig är varför behovet fanns att skriva detta? Jag ser framför mig en kvinna 6/10 som bitter i sin låga självinsikt tröttnat på att män 5-6/10 är det enda som kliver fram på krogen och blir efterhängsna. Bittert sneglandes på 7orna och 8orna som får andra kvinnor och slutsatsen är ett faktum att om bara 5orna aom går fram gjort sig själva till 7or så hade trådskaparen varit nöjd och de manliga 5orna hade lyckats. 

Till dig var kommentaren ovan.
Svar på tråden Ni män och killar som ej kan få en partner, detta måste ni börja lära er: