• Anonym (H)

Ni män och killar som ej kan få en partner, detta måste ni börja lära er:

nihka skrev 2025-06-01 18:30:51 följande:
    Här kommer bättre tips:

1. Tro inte att det finns något recept för hur människor av olika kön vill bli behandlade utan behandla varje människa som den unika varelse de är.

2. Det går alldeles utmärkt att "svansa efter och avguda" en människa som har samma intresse för dig som du har för dem.

3. Var dig själv och ingen annan. Utveckla den bästa versionen av dig själv.

4. Tro inte att det finns något recept för hur människor av olika kön vill bli behandlade utan behandla varje människa som den unika varelse de är. 
    Mycket bra råd.
  • Anonym (H)
    nihka skrev 2025-06-02 20:55:21 följande:
    Om du ska lösa ett problem med någon annan är det nog en grundförutsättning att ni ser varandra, annars är ni inte till någon hjälp för varandra, och kunde lika gärna jobba på problemer på var sitt håll.
    Precis, det är ju en förutsättning. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Anonym1) skrev 2025-06-04 23:10:59 följande:

Och där pratade en kvinna för alla kvinnor och konstaterade åt alla att män med lite sämre självförtroende och ngr kilo för mkt aldrig kommer lyckas.

Om allt du skrev skulle kommit från en man om kvinnor hade det blivit ramaskri. Ägna den meningen en stunds tanke

Enda nyfikenheten som väcktes hos mig är varför behovet fanns att skriva detta? Jag ser framför mig en kvinna 6/10 som bitter i sin låga självinsikt tröttnat på att män 5-6/10 är det enda som kliver fram på krogen och blir efterhängsna. Bittert sneglandes på 7orna och 8orna som får andra kvinnor och slutsatsen är ett faktum att om bara 5orna aom går fram gjort sig själva till 7or så hade trådskaparen varit nöjd och de manliga 5orna hade lyckats. 

Ingen vuxen människa poängsätter någon.
  • Anonym (H)
    Anonym (O) skrev 2025-06-05 06:29:51 följande:
    Verkar mest vara incels som snackar så. Har sällan hört det i verkligheten. I tonåren möjligtvis.
    Ja, i yngre tonåren.
  • Anonym (H)
    Anonym (Peter) skrev 2025-06-15 02:38:19 följande:
    Så mycket BS i denna ts....

Om jag enbart investerade i mig själv och blev en "bättre" man (vad nu enligt kvinnorna är en bättre man) varför skulle jag riskera att rasera alla min förbättringar genom att försöka träffa kvinnor igen efteråt?

Jag vet inte vem du är TS eller varför du gör dig till kvinnornas talesperson, men det bästa råden till männen vore dessa:

Antingen ge fan i kvinnorna tills de är runt 35. Då börjar dessa "starka och oberoende" kvinnor som är dagens hjältar att inse vad deras beslut kan få för konsekvenser. Särskilt när de förstår att den biologiska klockan stannar om några månvarv...

Eller ge er ut på ett utlandsäventyr till länder där kvinnorna har rimligare preferenser och syn på deras presumtiva partners. I Sverige har det inte så mycket med kärlek att göra längre.
    Känns lite bittert.
  • Anonym (H)
    Anonym (Bosnia) skrev 2025-06-15 14:41:44 följande:

Man måste ha många muskel, tatuerad...tjejer gilla!!??

Hu, nej.
Svar på tråden Ni män och killar som ej kan få en partner, detta måste ni börja lära er: