Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Tjejer utan bh under linnet sommartid - hiss eller diss?

TS, om du slutar stirra på kvinnors bröst så tror jag problemet(?) löser sig av sig självt. 

Tänk om inga sliriga äckliga män fanns, hur bekväma och snygga kläder hade man inte kunnat ha på sig då. Vad är det för fel på er.

• Anonym (K)
    Anonym (Hej) skrev 2025-05-30 17:08:51 följande:

Grrr, trevligt utan BH. Skrattande

Jag tycker att du ska gå utan kalsonger i ett par halvt genomskinliga shorts. Om du har ett riktigt stort organ och är allmänt snygg då, annars inte.
  • Anonym (K)
    Anonym (H) skrev 2025-05-30 21:11:08 följande:
    Vilken syn.
    Ja jag ångrar mig nästan vid tanken. Men för att få till jämförelsen med män som stirrar på ens kropp. På gatan, på gymmet, på stranden. Om ungefär varje kvinna hade blicken konstant i skrevhöjd på alla män, även när man pratar. Och sen skulle kvinnorna diskutera sinsemellan vad man sett genom dom där tajta genomskinliga shortsen. Storlek, form, höjd på pung.
  • Anonym (K)
    Anonym (Fs) skrev 2025-05-31 20:21:19 följande:
    Det hoppas jag ni börjar med,,!
    Det är jag inte säker på att du skulle tycka när tantgänget på 60 busvisslar och högljutt kommenterar dicken. Eller avsaknaden av den. Och så fortsätter det dag efter dag. Du ska ju inte tro att det bara är dom attraktiva kvinnorna som skulle stirra i ditt skrev, snarare motsatsen.
Svar på tråden Tjejer utan bh under linnet sommartid - hiss eller diss?