Exets nya pojkvän
Ska försöka göra en lång historia så kort som möjligt.
Mitt ex som jag har två små barn med lämnade mig för en annan kille för ett par månader sen. Sen dess har hon enligt mig varit väldigt ambivalent, ena dagen så är hon iskall för att nästa dag höra av sig med värme till mig.
Men det som skaver är att hon har blivit helt personlighetsförändrad sen hon träffade den här killen. Han verkar ha väldigt bråttom med allting, vet att han lät henne sova över hos honom när hans barn var där väldigt tidigt när de precis hade träffats till exempel. Hon har även sovit över hos honom med våra barn och då har det bara gått ett par månader sen separationen.
Jag fick en dålig magkänsla av honom så jag tog kontakt med hans ex som berättade en hel del om honom som inte kändes så bra som gjorde mig orolig för mina barn.
När jag tog upp det här med mitt ex så försvarar hon sin kille blint utan att ifrågasätta nånting. Det är hans ex som är ett psykfall enligt honom. Jag vet inte vem som har rätt för jag känner ingen av dem så kan ju inte säga med säkerhet, men blev ju orolig. Och när jag kontaktade honom om det så slängde han bara ur sig massa elakheter och sa att jag är en dålig pappa bland annat, sen blockade han mig.
Jag vet att jag egentligen inte kan göra nånting åt det här, men jag är genuint orolig för mina barn och ja faktiskt mitt ex också, men det känns som att hon har blivit hjärntvättad. Är hon inte med honom då hör hon av sig och är precis som hon var innan. Glad och varm.
Finns det nåt jag kan göra?