Inlägg från: Anonym (Quinny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Quinny)

Är jag dum?

Begär ut domen och läs. Se vilka omständigheter det handlar om. Om det finns några förmildrande orsaker. Om inte så är han pedofil. Det är en sexuell läggning och är inte botbar. Han är en manipulerande predator. Tro inget annat. Han kan med tonvis med terapi och kemisk kastration minska graden på den samhällsfara han är. Skulle aldrig lita på hörsägen. Jag trodde inte han skulle våldta ett barn? Tro inte ett skit på det. Lämna aldrig i något läge dina barn ensamma med honom. 

• Anonym (Quinny)

Du har läst domen. Du har pratat med honom. Antar jag. Men?. Pedofiler ör sjukt manipulativa. Möjligt att han slank dit med tanke på vad han även tittat på. Ok frivårdens program men har han sökt vård själv? Det är också avgörande. Frivårdens var han tvingad till. Han behöver söka för sin psykiska ohälsa. Inget annat är vettigt. Nu är det inte du som ska leva med honom. Hon får ta sitt ansvar för det. Du ska däremot aldrig någonsin lämna ditt barn ensam med honom. Vad än han säger. 

• Anonym (Quinny)
    Anonym (Dolme) skrev 2025-06-05 20:00:24 följande:
    Om han hade varit dömd för sexköp eller att ha blottat sig skulle det fortfarande vara no-no?
    Finns det olika grader i helvetet? Ja det finns det. Går inte att jämföra att blotta sig och inneha och sprida barnporr. Har han utsatt någon minderårig. Har handtaget för avsikt att våldta ett barn? Det är oförlåtligt medan ett sexköp mest är vidrigt, utnyttjande av annans kropp och snedvriden kvinnosyn. D e t kan man nog reda ut om genuin ånger finns. 
Svar på tråden Är jag dum?