Inlägg från: ungmo98 |Visa alla inlägg
  • ungmo98

BF februari 2026 🌷

Har fått ett positivt test!! På första försöket, så himla tacksam. 

Är bara på ÄL+9 så fortfarande tidigt och inte jättetydlig linje, men mycket stegring från mitt test igår😍 

BF 26 Februari! 

• ungmo98

Hur ska ni andra göra? 
    Jag är i v 3+4 enl. Naturalcycles. 

När ska ni ha inskrivningssamtal? 

Ska ni göra tidigt ultraljud? 

Har ni köpt något till bebisen? 🥰

• ungmo98
    Anonym (Ardnane) skrev 2025-06-14 21:02:45 följande:

Vi är 4+3 och eftersom jag var orolig för urinvägsinfektion så ringde jag bm redan igår och fick då samtidigt tid för hälsdamtal veckan efter midsommar och inskrivningstiden skulle vi boka då. 

Vi kommer boka ultraljud någon gång v8 🤗

Vi kommer inte köpa något innan rul iallafall, vågar inte ens spanna på barnvagnar och sånt än 🙈 Men jag är uppväxt i en familj där det alltid sagts att man inte ska köpa något innan. 

Hur ska du göra?

Är v8 för dig 7+0 eller 8+0? Fattar inte varför 3+4 är vecka 4 haha? 

Okej! Skönt, ska nog försöka boka innan jag går på semester v28. Sen är jag bortrest mycket? 

Vill också göra ultraljud vecka 7-8 men krockar så mycket med att vi är bortresta och liknande? hoppas vi får ihop det ☺️ 

Kikar mycket, men inte köpt något. Känns liksom inte som att jag är gravid än, tror det kommer bli verkligare när vi får veta kön och sådär 🥰

• ungmo98

Lägger till mig i listan!! :) 

Har börjat fundera på hur jag ska komma undan hela sommaren utan alkohol? är ingen stordrickare, men tar nästan alltid ett glas bubbel med vänner. Även om jag ska köra bil, så svårt att slippa undan för det?
    Har ni några tips? 

1/2 Anonym (Babs)
    15/2 MrsHoppas
    15/2 Valentines 
    18/2 Enlitentill 
    24/2 ungmo98

Svar på tråden BF februari 2026 🌷