Siripiri skrev 2025-07-06 06:03:18 följande:
Kanske de 😁
Jaa jag känner likadant kring ägg, väldigt bra näring🙏🏼 hoppas jag lyckas fortsätta klämma i mig dem innan och på jobbet.
åh spännande 😍 får du meddela hur det gick sen! 🙏🏼
Vet sist jag var gravid såg jag en reel (jag vet min källgranskning kan vara tveksam 😅, hur som är detta ofarligt) att ägg innehåller sånt som är bra för utvecklingen så här i början, så tänker att det ändå är bra att fortsätta med ????
Det kommer jag, vet att vi ska göra ultraljud imorgon men kan inte riktigt förstå det liksom att det inte gått in för oss att jag är gravid. Min sambo kan inte heller riktigt förstå det, vi fick kämpa länge förra gången och så hände det efter bara några gånger nu 🙈
Denna helgen har varit svår att dölja graviditeten. Igår åt vi hos mina svärföräldrar och de bjuder såklart på varmrökt lax 😂 Jag fick ta på min tallrik och sen fick min sambo stjäla lite i taget, osäker om någon märkte heller inte 😅
Idag på dop så fick jag ta smörgåstårta och sen byta tallrik med min sambo så han fick äta dubbelt. Samtidigt som jag gick och tog en varmkorv för att låtsas vår 8 månaders skulle äta den (men jag fick ju offra mig att äta den då istället 😉????).