Vad tycker Afrikanska kvinnor om Svenska män
Finns det Afrikanskor som attraheras av Svenska män?
Finns det Afrikanskor som attraheras av Svenska män?
Nej. Alla afrikanska kvinnor tycker lika och ingen attraheras av svenska män.
Nej. Alla afrikanska kvinnor tycker lika och ingen attraheras av svenska män.
Som frågan är ställd räcker det med att en enda kvinna från något Afrikanskt land attraheras av någon svensk man för att svaret ska vara ja. Och det finns det ju uppenbarligen.
Som frågan är ställd räcker det med att en enda kvinna från något Afrikanskt land attraheras av någon svensk man för att svaret ska vara ja. Och det finns det ju uppenbarligen.
Jag tror inte att afrikanska kvinnor attraheras av svenska män. Men det är ömsesidigt, jag attraheras inte av afrikanska kvinnor.
Har svårt att tro det faktiskt, på en generell nivå. Min teori är att de allra flesta människor attraheras mer av folk med samma eller liknande hudfärg och etnicitet som de själva.
Har läst lite om det och tror att fenomenet kallas för "tribalism" och detta är inte nödvändigtvis förknippat med rasism, det vill jag understryka.
........ och vad tycker svenska män om afrikanska kvinnor?
Har bara varit med en afrikansk kvinna och det var häftigt, hon var nog den trångaste kvinna jag har haft sex med.
Man tänker ju att alla afrikanska kvinnor borde vara väldigt uttänjda om man ska utgå från hur välutrustade alla afrikanska män är men icke.
Kontrasten ljust mot mörkt är riktigt häftigt.