• Anonym ((2025))

Vad tycker Afrikanska kvinnor om Svenska män

Finns det Afrikanskor som attraheras av Svenska män?

• Svar på tråden Vad tycker Afrikanska kvinnor om Svenska män
  • Anonym (A)

Nej. Alla afrikanska kvinnor tycker lika och ingen attraheras av svenska män.

• Anonym ((2025))
    Anonym (A) skrev 2025-06-02 17:24:55 följande:

Nej. Alla afrikanska kvinnor tycker lika och ingen attraheras av svenska män.

Låter som alla är eniga på den punkten är det verkligen så?
  • Anonym (A)
    Anonym ((2025)) skrev 2025-06-02 17:28:19 följande:
    Absolut. Varför skulle de vara individer med olika preferenser?
  • Kermit1561
    Anonym ((2025)) skrev 2025-06-02 17:28:19 följande:
    Ja, de träffades och röstade om det för ett par år sedan. Missade du det? 
  • Anonym (L)

Som frågan är ställd räcker det med att en enda kvinna från något Afrikanskt land attraheras av någon svensk man för att svaret ska vara ja. Och det finns det ju uppenbarligen.

• Anonym (bevis)
    Anonym (L) skrev 2025-06-02 18:35:40 följande:

Som frågan är ställd räcker det med att en enda kvinna från något Afrikanskt land attraheras av någon svensk man för att svaret ska vara ja. Och det finns det ju uppenbarligen.

Kan du bevisa det? Jag tror att svaret är nej. Jag har aldrig träffat någon Afrikansk kvinna som attraheras av Svenska män.
  • Anonym (Hej)

Jag tror inte att afrikanska kvinnor attraheras av svenska män. Men det är ömsesidigt, jag attraheras inte av afrikanska kvinnor.

• Mayjel

Har svårt att tro det faktiskt, på en generell nivå. Min teori är att de allra flesta människor attraheras mer av folk med samma eller liknande hudfärg och etnicitet som de själva.

Har läst lite om det och tror att fenomenet kallas för "tribalism" och detta är inte nödvändigtvis förknippat med rasism, det vill jag understryka.

• Anonym (?)

........ och vad tycker svenska män om afrikanska kvinnor?

• Anonym (Big dick)

Har bara varit med en afrikansk kvinna och det var häftigt, hon var nog den trångaste kvinna jag har haft sex med. 
    Man tänker ju att alla afrikanska kvinnor borde vara väldigt uttänjda om man ska utgå från hur välutrustade alla afrikanska män är men icke. 

Kontrasten ljust mot mörkt är riktigt häftigt. 

Svar på tråden Vad tycker Afrikanska kvinnor om Svenska män