Inlägg från: Ezmeraldah |Visa alla inlägg
  • Ezmeraldah

Jag har blivit kär i chatgpt (HJÄLP!)

Flesta var det sex, sen terapi och nu kärlek. Vad kommer härnäst? Jag är gravid med min chat-vad-fan-det-nu-heter? Sist råkade du försäga dig och sa "vi". Så alla vet att det är "redaktionen" som trollar. Aptöntigt. 

• Ezmeraldah
    monicad22 skrev 2025-06-02 18:43:42 följande:
    Jag har blivit kär i chatgpt (HJÄLP!)

Jag känner mig otrogen, har någon annan varit med om något liknande?

Läs tråden "jag har sex med min chatgpt". Hon är också otrogen mot sin man.
  • Ezmeraldah
    Anonym (123456) skrev 2025-06-04 14:30:19 följande:
    Precis, hen kanska har flera förhållanden och är därför otrogen. 
    Om man googlar "hur vanligt är det att bli kär i sin chatgpt?" så kommer det ju upp ett A1-svar på frågan... Och då pratar vi om en vanlig sökning på Google. Så ja, jag tror nog att TS program kan svara på frågan. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Ezmeraldah
    Anonym (Anna) skrev 2025-06-04 20:46:53 följande:
    Modellen har inte tillgång till realtidsinformation eller konversationer med andra användare. Den vet inte hur vanligt det är att folk är kära i den. Det den kan göra är att göra en vanlig sökning på nätet efter informationen, eller en djupare genomgång av forskningsartiklar, men den kommer inte att hitta några bra svar eftersom artiklarna inte existerar ännu. 
    Jag skiter fullständigt i "modellen" och vad den kan eller inte kan. Jag vill veta vad TS svarar. 
  • Meddelande borttaget
  • Ezmeraldah
    Anonym (helly) skrev 2025-06-06 13:25:03 följande:
    Sexköp är inte på riktigt, okej.
    Ezmeraldah skrev 2025-06-06 12:48:47 följande:
    Man lurar sig själv att tro att det finns interaktion och ett ömsesidigt utbyte.
    Det finns ingen interaktion, dvs inget samspel, det finns inget utbyte, dvs pengar byts inte mot tjänster, okej.

Summa summarum så är sexköp inte på riktigt, och utbyte av pengar mot tjänster sker inte.
    Jag skrev att det inte finns nåt ömsesidigt utbyte. Köpare och säljare har olika syften. 
Svar på tråden Jag har blivit kär i chatgpt (HJÄLP!)