• Anonym (Nyfiken)

Vad är det sexigaste/mest upphetsande din partner kan göra?

Vad är drömscenariot under sexakten? 

• Svar på tråden Vad är det sexigaste/mest upphetsande din partner kan göra?
  • Anonym (Det allra bästa som finns)

Att han inte ber mig berätta några sexhistorier som han kan onanera till. Sånt finner jag väldigt sexigt - män som INTE är sexfixerade.

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Det allra bästa som finns) skrev 2025-06-02 22:50:28 följande:

Att han inte ber mig berätta några sexhistorier som han kan onanera till. Sånt finner jag väldigt sexigt - män som INTE är sexfixerade.

Berätta påhittade historier eller om dig? Aldrig varit med om?
  • Anonym (A)
    Anonym (Det allra bästa som finns) skrev 2025-06-02 22:50:28 följande:

Det tycker jag med.
  • Anonym (Det allra bästa som finns)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2025-06-02 23:27:23 följande:
    Berätta påhittade historier eller om dig? Aldrig varit med om?
    Verkar inte som att budskapet gick fram där riktigt. 
  • Mickenånting

Här kan jag känna mig lite träffad - kul! Som kbtare med kraft på B:et som handlar om just beteenden så blir jag väldigt nyfiken på vad sexfixerad är för er som skrev om det i den här tråden vilket jag upplever att trådskaparen inte efterfrågade. Vad gör man för olika beteende/handlingar för att enligt er vara sexfixerad? Man ska inte berätta för sin partner nåt man vet hen går igång på, bli riktigt kåt av har ni varit tydliga med. Själv går jag igång när min partner uppskattar det som sägs och görs inom ramen för vad som vi tycker är ok i vårt sexliv. A-O för mig är att försöka tillgodose min frus önskningar och behov så länge jag är ok med det samt att det definitivt inte får vara något som en kompensation för något tillkortakommanden man anser sig själv ha, då är man illa ute. Sexfixerad för mig går inte att definiera. Så länge sexet eller sånt som drickande spelande etc inte leder till negativa konsekvenser för en själv och omgivning. O självklart till er, vilka beteenden ska man enligt er hålla sig till för att det inte ska vara fixering, berätta blir så nyfiken?

Sorry trådskaparen!  Huvudfrågan, för mig är det när hon ger mig skön oralsex, stannar upp men med handen fortfarande runt min dong, tittar på mig med sin riktigt sugna blick och säger att idag vill jag att du sprutar mig i/på..för att sen ställa sig på sina fötter,  gränsla mig, rikta in kuken o sakta glida ner till roten, luta sig bakåt med sitt långa vackra hår utsläppt, slå igen ögonlocken o se hennes njutning. Helt klart en favvo! 

Och trådskaparen tycker själv att de sexigaste är undrar jag?

• Meddelande borttaget
  • Anonym (tjo)

När hon lägger handen utanpå byxorna, på kuken, och inte säger ett ord. Bara tittar en stint i ögonen.

• Anonym (Kurt Persson)

Drömmen? Att hon skulle förföra mig, se mig djupt i ögonen i köket, krama mig och trycka sin kropp mot min så att våra kön möts, dra med mig till duschen, klä av mig, tvåla in mig och låta mig tvåla in henne, torka oss och dra med mig in i sovrummet, viska snuskiga ord, suga mig, rida mig. 

• Anonym (Bert-Stärt)

Det är när min Sylvester har latex från topp till tå 🥰

• Anonym (Nyfiken)
    Mickenånting skrev 2025-06-03 01:37:37 följande:

Här kan jag känna mig lite träffad - kul! Som kbtare med kraft på B:et som handlar om just beteenden så blir jag väldigt nyfiken på vad sexfixerad är för er som skrev om det i den här tråden vilket jag upplever att trådskaparen inte efterfrågade. Vad gör man för olika beteende/handlingar för att enligt er vara sexfixerad? Man ska inte berätta för sin partner nåt man vet hen går igång på, bli riktigt kåt av har ni varit tydliga med. Själv går jag igång när min partner uppskattar det som sägs och görs inom ramen för vad som vi tycker är ok i vårt sexliv. A-O för mig är att försöka tillgodose min frus önskningar och behov så länge jag är ok med det samt att det definitivt inte får vara något som en kompensation för något tillkortakommanden man anser sig själv ha, då är man illa ute. Sexfixerad för mig går inte att definiera. Så länge sexet eller sånt som drickande spelande etc inte leder till negativa konsekvenser för en själv och omgivning. O självklart till er, vilka beteenden ska man enligt er hålla sig till för att det inte ska vara fixering, berätta blir så nyfiken?

Sorry trådskaparen!  Huvudfrågan, för mig är det när hon ger mig skön oralsex, stannar upp men med handen fortfarande runt min dong, tittar på mig med sin riktigt sugna blick och säger att idag vill jag att du sprutar mig i/på..för att sen ställa sig på sina fötter,  gränsla mig, rikta in kuken o sakta glida ner till roten, luta sig bakåt med sitt långa vackra hår utsläppt, slå igen ögonlocken o se hennes njutning. Helt klart en favvo! 

Och trådskaparen tycker själv att de sexigaste är undrar jag?

Nej, fattade visst inte vinken förrän idag ????. Jag är för övrigt en tjej på drygt 50 med en fantastisk partner i sängen och ett hett sexliv. Min fråga var för att komma på saker som kunde spetsa till det lite. Tex ta på sig själv vilket jag har svårt med men han har önskat 😎. 

För mig är det sexigaste när rå lust går till innerlighet och blickar av kåthet och ljuden av njutning. Men allt är nästan så perfekt det kan bil, var bara ute efter att hitta nått mer.

Svar på tråden Vad är det sexigaste/mest upphetsande din partner kan göra?