Inlägg från: Anonym (Sommar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sommar)

Spöksträck?

Vet att dessa test har en tendens att visa spöksträck. Ska vänta några till dagar och ta ett nytt test om inte mensen dyker upp snart. Det svaga tog på bim -2 utan morgonurin, det med smalt sträck tog idag på morgonen. Vet att man inte ska vänta mer en 10 minuter innan man läser av det men efter 15 minuter blev det där smala sträcket. Är det någon som vet om det brukar bli så eller är det fel på testet?

• Svar på tråden Spöksträck?
  • Anonym (Sommar)

Såhär ser dom ut nu i skrivande stund. Hur tolkar man detta?😅
  • Anonym (Sommar)
    Anonym (CB) skrev 2025-06-03 14:22:01 följande:

Det är inget fel på testet, men på negativa CB test blir det nästan alltid ett smalt streck efter tiden. jag köper aldrig dessa test just på grund av det är så lätt att bli lurad. Det är bara positivt om det ör lika brett dom kontrollstrecket och kommer inom tiden. Ta ett digitalt istället så slipper du undra. 

Tack för svar! Ja jag bad sambon köpa digitalt men han hade frågat personalen och dom hade tyvärr rekommenderat dessa. Får vänta några dagar och sen ta ett annat märke eller digitalt😁
  • Anonym (Sommar)

Liten uppdatering till er som är involverade. Mitt var spök alternativt kemisk graviditet för jag fick blödning en dag efteråt. Däremot tittade jag på gamla bilder när jag plussade med mitt äldsta barn och det såg ut såhär. Undra på att man blir förvirrad? Köper aldrig mer ett sånt här test😅

Svar på tråden Spöksträck?