Hur intresserad tror ni han är? (Tidigt dejtande)
Efter en del dejtande har jag äntligen träffat en person jag verkligen börjar fatta tycke för. Om det är relevant är vi båda ca 30. Har träffats 5 gånger och hittills har han varit väldigt tydlig med sitt intresse. Bjudit ut mig, sms:at mellan träffarna, köpt blommor etc.
Senast vi sågs sa han t.o.m att han verkligen börjar känna sig kär - detta var i söndags kväll. Sedan dess har vi (på hans intiativ) börjat skriva hjärtan i sms och sånt gulligull.
Senast vi hördes var måndag kväll. Han frågade mig om mina planer för veckan & berättade att han är bortrest fre-lör och tillade att det är lite trist eftersom han egentligen velat träffa mig men att han är tillbaka lördag em och kan ses då. Jag sa att jag skitgärna vill träffa honom snart också och att vi får planera nåt (var osäker på jobbschemat så vi spikade inte lördagen).
Sedan blev det sent så jag avslutade konversationen med godnatt och sista jag hlrde från honom var "God natt <3 vi hörs i morgon".
Problemet: han hörde inte av sig igår alls, vilket jag tycker är lite märkligt. Är det en röd flagga?
Han har verkligen inte gett mig några som helst playervibbar men jag är van att killar hör av sig varje dag om de verkligen vill ha en.
Vad tror ni?
Vill också tillägga att jag också tagit initativ till att skriva och träffas, så inte varit passiv även om jag låtit honom ha taktpinnen mestadels då jag fått intrycket att han gillar det.