• Anonym (Oneluckyone)

Ni killar som haft engångsligg

Ni killar som har/brukar ha engångsligg från krogen brukar ni vilja köra en till runda morgonen efter eller känner ni att ni är nöjda?att ni fick ut det ni ville ha alltså sex? Och om ni har sex med bruden dagen efter vad brukar vara anledningen?

• Svar på tråden Ni killar som haft engångsligg
  • Anonym (T)

Det varierar mycket. Beror förstås på vad tjejen vill också men var sexet ingen höjdare är man sällan sugen på en till omgång på morgonen. För egen del, oftast har jag inte varit sugen men det har hänt att man haft supersex på kvällen och då vill man köra igen på morgonen.

• Anonym (Vinballe)
    Anonym (T) skrev 2025-06-04 14:50:37 följande:

Det varierar mycket. Beror förstås på vad tjejen vill också men var sexet ingen höjdare är man sällan sugen på en till omgång på morgonen. För egen del, oftast har jag inte varit sugen men det har hänt att man haft supersex på kvällen och då vill man köra igen på morgonen.

Har varit med om det motsatta: Sexet på kvällen var ganska så dåligt. Båda var lite för fulla för att det skulle bli bra. När lillen gjorde honnör på morgonkvisten så blev vi trots det båda lite sugna och det blev en ?rematch? som hette duga. Så då gick vi båda därifrån med ett riktigt bra ligg i minnet istället för det där halvdåliga på kvällen.
  • Anonym (Oneluckyone)
    Anonym (T) skrev 2025-06-04 14:50:37 följande:

Så jag ska tolka det som att jag va godkänd i sängen? Vi hade nämligen sjukt bra sex både kvällen innan och på morgonkvisten
  • Anonym (Oneluckyone)
    Anonym (Vinballe) skrev 2025-06-04 14:55:52 följande:
    Har varit med om det motsatta: Sexet på kvällen var ganska så dåligt. Båda var lite för fulla för att det skulle bli bra. När lillen gjorde honnör på morgonkvisten så blev vi trots det båda lite sugna och det blev en ?rematch? som hette duga. Så då gick vi båda därifrån med ett riktigt bra ligg i minnet istället för det där halvdåliga på kvällen.
    Ja den är ju lite jobbig om man är för full också. Men bra att du försökt igen och lyckats få till ett bra sex. Jag vill boosta mitt ego just nu, och undrar ju såklart anledningen till varför vi hade sex på morgonen igen eftersom vi hade så bra sex kvällen innan. har träffat några som bara velat dra på en gång eller att det varit liksom stelt morgonen efter
  • Balkongsong89

Det beror på om sexet var bra, om man är attraherad även som nykter. Ifall man är kåt på morgonen och ifall den andra också är kåt såklart. Mer rätt attraktion och sug så är det bättre ju mer man kan ha det :D 

• Anonym (T)
    Anonym (Oneluckyone) skrev 2025-06-04 15:18:21 följande:
    Så jag ska tolka det som att jag va godkänd i sängen? Vi hade nämligen sjukt bra sex både kvällen innan och på morgonkvisten
    Vad tycker du själv? Och vad tycker tjejen?
  • Anonym (a)
    Anonym (T) skrev 2025-06-04 16:09:24 följande:
    Vad tycker du själv? Och vad tycker tjejen?
    TS tycker som denne upprepar i två trådar att sexet var sjukt bra...
  • Anonym (C)

En till tråd i samma ämne.

Svar på tråden Ni killar som haft engångsligg