Inlägg från: Anonym (Semikolon) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Semikolon)

Intellektuellt funktionsnedsatt och onöyfans?

Anonym (e) skrev 2025-06-04 18:35:52 följande:

Den är lindrig och då får vi utgå från det. Att skaffa OF kommer inte att ge bränsle till att göra om utredningen eller ge henne en förvaltare.

Jo, med reservation för att vi har tämligen bristfällig information , kan en/ lindrig/ IF absolut ge bränsle till att åtminstone utreda behov av förvaltare.
  • Anonym (Semikolon)
    Anonym (e) skrev 2025-06-04 18:24:32 följande:
    Fast... det är mängder av unga tjejer som gör det mer eller mindre destruktiva valet att skaffa OF. Alla är inte i behov av hjälp från socialtjänsten. Vill en person något så har denne långt gående makt över hur denne vill leva sitt eget liv.
    Nej, inte alla. Men säkert en högre andel än vad som får hjälp idag.
  • Anonym (Semikolon)
    Anonym (e) skrev 2025-06-04 20:54:19 följande:
    Jag är medveten om det men det gör ingen skillnad. Det går inte att plötsligt hoppa in och motivera av de skäl "TS" skriver. Om nu denna "TS" ens återvänder.
    Som sagt,  visst behövs mer information, men det går inte heller inte att avfärda behov av förvaltare baserat på vad TS hitintills skrivit.
  • Anonym (Semikolon)
    Anonym (jag med) skrev 2025-06-05 20:02:35 följande:
    De backade när de insåg att typ 90% av allt innehåll är porr på olika nivåer, samt att ett stort antal rörelser för/som representerar sexarbetare protesterade då de äntligen fått en bra plattform där de var sina egna och trygga istället för att behöva gå på gatan eller göra porrfilmer under mindre säkra förhållanden.

Som jag, till exempel.
    Vad pratar du om?
    Från 1:e juli blir det olagligt att beställa porr och beställa sexuella handlingar via ex Only Fans.
Svar på tråden Intellektuellt funktionsnedsatt och onöyfans?