Hon gravid, känner mig lurad!
Jag har träffat en tjej ett par gånger, dejter osv. Och så slutade det med att vi hamnade i säng. Vi har sex, och när jag känner att jag är på väg att komma frågar jag om hon äter p-piller. Hon säger att det är lugnt och att hon gör det. efteråt känner jag mig lite nojig och frågar igen. Hon säger ja, att hon har ätit i flera år och aldrig varit några problem. Några veckor senare hör hon av sig och säger att vi måste ses och prata om en grej. När vi gör det berättar hon att hon är gravid! Vi är båda rätt skärrade. Men så säger hon att hon inte vet om hon vill ha barnet eller inte. jag är 22, hon 23, vi pluggar båda och är i ett läge där barn verkligen inte passar in.
vi Pratar om hur fan det kunde hända fast vi hade skydd. Hon berättar att det inte heller är vanliga p-piller hon ätit utan någon variant som inte är lika säkert? Plus att hon tydligen i efterhand googlat och sett att det tydligen finns ännu större risk om man är överviktig osv.
Men så när vi pratar igen senare säger hon att hon nog vill behålla ändå! Jag vet inte. Jag känner mig inte alls redo att bli pappa, och jag känner mig också lite lurad att hon var så säker på att allt var lugnt och att hon hade skydd, sen visar det sig inte vara helt sant.