• Medelm8

Råkat se en granne/okänd

Hej,

Är det många av er som har sett eller råkat se en granne/okänd person ha sex eller onanera?
    Det har hänt mig ett antal gånger bland annat när jag varit ute på promenad med hunden sena kvällar. En av de första gångerna det hände var när jag bodde på hotell. Jag kikade ut från fönstret för att se utsikten och insåg att jag kunde se in till rummet snett bredvid. Där inne var paret i full gång med samlag. Jag blev väldigt stressad för jag ville inte bli påkommen som någon som tjuvkikar men samtidigt var hela situationen otroligt upphetsande och jag kunde inte låta bli att kolla ut några gånger till. 

Har ni varit med om liknande händelser? Har ni själva blivit tittade på? Låter ni bli att dra för gardinerna med flit ibland? 

• Svar på tråden Råkat se en granne/okänd
  • 19Richie88

Har inte sett en enda gång och ingenting någonsin..
    I så fall bara 'hört, sex- det har jag gjort flera gånger i min bostadsrätt!

• LeksandXXX

Jag gillar att ligga på soffan och onanera, ser att grannar mitt över gatan ofta  tittar,  jag låtsas inte se de men gillar att visa upp mig, 28×18 cm (OBS ej fejk).

• Anonym (Inny)

Nej, jag brukar inte kolla in i folks lägenheter eller hus. Tror inte heller att människor överlag sysslar med såna aktiviteter i rum där folk kan se in. 

Däremot har jag hört en kvinna hålla på en gång. Skedde för kanske ett år sen när jag satt ute på grannskapets gemensamma innergård och väntade på lite kattsällskap. 

Ljudet kom från ett halvöppet fönster och det var för mig ganska uppenbart vad som pågick där inifrån. Onödigt i min mening att inte stänga fönstret innan de ska hålla på med sånt.

Det var dagsljus ute och paret måste ju ha varit fullt medvetna om att det kunde sitta folk där utanför då gården har en bänk med bord i jämnhöjd med deras lägenhet. Dumbullar.

• Anonym (Äcklig)
    LeksandXXX skrev 2025-06-07 23:01:35 följande:

Jag gillar att ligga på soffan och onanera, ser att grannar mitt över gatan ofta  tittar,  jag låtsas inte se de men gillar att visa upp mig, 28×18 cm (OBS ej fejk).

Frisk.. varför tror du att nån är intresserad av att se dig?..
    Hyffsatt vidrig
  • Anonym (Jj)

Ja, jag har haft några olika par som varit rätt måna om att visa upp sig, jag har bott i Sthlms innerstad på olika adresser. Två yngre par samt en äldre kvinnor och hennes unga älskare. De sistnämnda såg jag även gå hand i hand ibland. Han var typ 25 och hon var i 70-årsåldern?.

• Anonym (Inny)
    Anonym (Jj) skrev 2025-06-09 23:21:36 följande:

Ja, jag har haft några olika par som varit rätt måna om att visa upp sig, jag har bott i Sthlms innerstad på olika adresser. Två yngre par samt en äldre kvinnor och hennes unga älskare. De sistnämnda såg jag även gå hand i hand ibland. Han var typ 25 och hon var i 70-årsåldern?.

Var nog knappast så mycket att se på. De med exhibitionistisk störning tenderar också att vara de fulaste. Fula typer blir mest desperata efter bekräftelse. 
  • Anonym (Jj)
    Anonym (Inny) skrev 2025-06-10 05:25:18 följande:
    Var nog knappast så mycket att se på. De med exhibitionistisk störning tenderar också att vara de fulaste. Fula typer blir mest desperata efter bekräftelse. 
    Jo båda kvinnorna var vackrare och sexiga, så blev avis på pojkvännerna. En dag såg jag att ena kvinnan hade en gravidmage, ett antal månader senare hade hon flyttat. 
  • Anonym (Inny)
    Anonym (Jj) skrev 2025-06-10 07:37:39 följande:
    Jo båda kvinnorna var vackrare och sexiga, så blev avis på pojkvännerna. En dag såg jag att ena kvinnan hade en gravidmage, ett antal månader senare hade hon flyttat. 
    Säkert 🙄 Snygga personer behöver ingen sådan uppmärksamhet då de får tillräckligt med bekräftelse ändå.
  • Anonym (Lookas)

Tittade från balkongen ner till vänster, där man kunde se in i ett annat vardagsrum. I soffan satt en man och en kvinna i vita badrockar, tror att de tittade på något på teven. Han hade handen innanför hennes badrock, mellan benen.

Det var många år sen, men jag njuter av minnet.

• Anonym (AB)

Har aldrig sett någon granne ha sex, men när jag en fredagsnatt för ett par år sedan vaknade i behov av ett toalettbesök och passerade genom vardagsrummet vid 2-tiden, ser jag genom ett fönster i huset mitt emot, att en äldre man dansar runt naken med två yngre nakna tjejer... typ disco-dans. Lite märklig syn, men jag orkade inte bry mig... mitt eget behov var för trängande och sängen väntade sedan alltför inbjudande för att jag skulle orka med att spana på vad tokiga grannar har för sig mitt i natten eller vad för aktiviteter de sedan ägnade sig åt.

Svar på tråden Råkat se en granne/okänd