• Spy

Råkat se en granne/okänd

När jag flyttade hemifrån så hade jag grannar tvärs över som man såg deras sovrum, jag satt vid mitt köksbord och pratade med min flickvän i telefon (vi hade distansförhålland) och bara vänder huvudet för att titta ut och ser paret i lägenheten tvärs över ha sex fullt ut. Jag berättar för min flickvän vad jag ser och hon bara skrattar. Jag blev lite rädd att dom skulle se mig så jag lägger på och äter upp snabbt. Då ser jag i ögonvrån något som rör sig ännu mer det är dom som vänder sig om så han tar henne bakifrån och står med ansiktet mot mig.

jisses vad jag skämdes me. Dom körde på och jag typ gick och gömde mig. Några dagar senare var dom igång igen och ville gärna visa upp sig för mig🤭

några år senare hade jag och min flickvän flyttat ihop i en annan lägenhet där vi en morgon satt ute i morgonsolen tillsammans och helt plötsligt hör vi hur grannen ovanför kör igång med sin kille, han stönade högt när han kom. 15 min kommer dom ut, vi fnissar lite och jag kunde inte hålla tyst så jag frågade kvinnan om dom körde morgon yoga??

snacks om att dom skömde 🤣🤣

Svar på tråden Råkat se en granne/okänd