Inlägg från: Anonym (Trevligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trevligt)

Råkat se en granne/okänd

Anonym (82) skrev 2025-07-05 22:24:10 följande:
    Jag bodde för länge sedan i en tvåvåningsvilla. På morgnarna hade jag för vana att stå utanför badrummet och titta ut genom fönstret samtidigt som jag rakade mig. Mittemot fanns ett trevåningshus. På andra våningen bodde en ung kvinna jag hade sett flera gånger. Denna morgon stod hon naken i sitt sovrum. Hon började smeka sig själv och jag kunde inte sluta titta. Hon stod med ansiktet mot fönstret och smekte sina bröst och mellan benen. Hon var i sin egen värld. Plötsligt fick hon syn på mig och gick hastigt åt sidan. Fy fan vad jag skämdes. Vi sågs ibland på gatan. Tror även hon tyckte det var pinsamt att ses. Samtidigt är det ett trevligt minne att tänka på ibland. 
  • Anonym (Trevligt)

(82) Togs detta möte någonsin upp när ni träffades? Och var det ändå gången du såg henne naken?

• Anonym (Trevligt)

Bodde i ett lägenhetshus som vätte mot ett annat hus bara några meter bort. Mitt sovrum och balkongen i köket hade utsikt rakt mot grannhusets kök och vardagsrum. Såg många nakna, men det var ett par som bodde på samma våning som mig som jag såg ha sex i köket ett antal gånger. Var härligt att se och jag gissar att någon eller några av grannarna även såg mig någon gång eftersom sovrummet hade så pass stort fönster. 

Svar på tråden Råkat se en granne/okänd