• Anonym (Son)

Farsan har en yngre flickvän

Min pappa har passerat 60 år och  är ihop med en tjej på 32 år, Dom har varit i hop i ca 2 månader, Själv är jag hans utflyttade son två år äldre än henne,

Jag vet inte vad jag ska tycka om det, att pappa har en tjej i min ålder,
    Kan vara rädd vad folk ska tycka om det, hans och hennes vänner, även mina kompisar,
    Men sedan kan jag för farsan skulle tycka det är okej, lite sexigt veta pappa har ungdomlig tjej.

Vad tycker ni och har nån haft nån pappa som träffat nån yngre även bara nån kort period,och hur kändes det

• Svar på tråden Farsan har en yngre flickvän
  • Anonym (Aron)

Jag skämdes så vi har ingen kontakt idag. Han är 57 och hon 25 år. Jag hör pratet, och skäms fast det inte är mitt fel.

• Anonym (Son)

Hur länge träffades dom eller träffas dom än
    Är du i hennes ålder

• Raggartjejen
    Anonym (Son) skrev 2025-06-06 18:54:45 följande:
    Farsan har en yngre flickvän

Min pappa har passerat 60 år och  är ihop med en tjej på 32 år, Dom har varit i hop i ca 2 månader, Själv är jag hans utflyttade son två år äldre än henne,

Jag vet inte vad jag ska tycka om det, att pappa har en tjej i min ålder,
    Kan vara rädd vad folk ska tycka om det, hans och hennes vänner, även mina kompisar,
    Men sedan kan jag för farsan skulle tycka det är okej, lite sexigt veta pappa har ungdomlig tjej.

Vad tycker ni och har nån haft nån pappa som träffat nån yngre även bara nån kort period,och hur kändes det

Är du den son som har skrivit förut om pappan som har en yngre tjej? 
  • Anonym (Son)

Det har jag inte, Har nyligen gått med här bara för att veta vad andra tycker

• Raggartjejen
    Anonym (Son) skrev 2025-06-06 19:13:29 följande:

Det har jag inte, Har nyligen gått med här bara för att veta vad andra tycker

Det är vissa saker som är lika = den utflyttade sonen som är rädd för vad vänner ska säga om att farsan har en yngre tjej. 
  • Anonym (Fruktansvärt!)

Fruktansvärt vilka vidron till män det finns. Helt oacceptabelt. HÖGST 5 års åldersskillnad. Allt därutöver är att betrakta som äckligt - för män alltså.

• Anonym (Ok)
    Anonym (Fruktansvärt!) skrev 2025-06-06 19:35:03 följande:

Fruktansvärt vilka vidron till män det finns. Helt oacceptabelt. HÖGST 5 års åldersskillnad. Allt därutöver är att betrakta som äckligt - för män alltså.

Varför?
  • Anonym (Hmmm)

Min naprapat var gift med en äldre man vars barn var i hennes ålder. De var tillsammans i många år och fick ett gemensamt barn, som alltså hade syskonbarn äldre än sig själv. 

Min pappa fick mig när han var ung (21). När han skiljde sig från min styvmor för 15 år sedan typ så frågade han vad jag skulle säga om han träffade någon ny. Svarade ärligt att han inte är gjord för att vara ensam (även om han var det i 10 år från separationen från min mamma till han träffade min styvmor) men fick jag önska något så skulle jon inte vara yngre än mig. Hans nya fru är ganska exakt mellan oss i ålder.

• ragnvaldigur
    Anonym (Fruktansvärt!) skrev 2025-06-06 19:35:03 följande:

Så om två personer med 6 års skillnad är tillsammans så måste de göra slut?
    Och kvinnan är aldrig äcklig, bara mannen? jisses...

Men OT: Det är stor skillnad ja. Var nästan i samma sits en gång och det kändes lite skumt. Men tids nog så visar det sig om det är äkta eller inte. Tycker inte ålder bör hålla isär folk om de verkligen vill va med varann.
  • Anonym (Fruktansvärt!)
    ragnvaldigur skrev 2025-06-06 20:29:09 följande:
    Så om två personer med 6 års skillnad är tillsammans så måste de göra slut?
    Och kvinnan är aldrig äcklig, bara mannen? jisses...

Men OT: Det är stor skillnad ja. Var nästan i samma sits en gång och det kändes lite skumt. Men tids nog så visar det sig om det är äkta eller inte. Tycker inte ålder bör hålla isär folk om de verkligen vill va med varann.
    Man har inget gemensamt med någon som är så mycket yngre och det vittnar om en gubbsjuk man. Usch!!!
Svar på tråden Farsan har en yngre flickvän