Inlägg från: Raggartjejen |Visa alla inlägg
  • Raggartjejen

Farsan har en yngre flickvän

Anonym (Son) skrev 2025-06-06 18:54:45 följande:
    Farsan har en yngre flickvän

Min pappa har passerat 60 år och  är ihop med en tjej på 32 år, Dom har varit i hop i ca 2 månader, Själv är jag hans utflyttade son två år äldre än henne,

Jag vet inte vad jag ska tycka om det, att pappa har en tjej i min ålder,
    Kan vara rädd vad folk ska tycka om det, hans och hennes vänner, även mina kompisar,
    Men sedan kan jag för farsan skulle tycka det är okej, lite sexigt veta pappa har ungdomlig tjej.

Vad tycker ni och har nån haft nån pappa som träffat nån yngre även bara nån kort period,och hur kändes det

Är du den son som har skrivit förut om pappan som har en yngre tjej? 
  • Raggartjejen
    Anonym (Son) skrev 2025-06-06 19:13:29 följande:

Det har jag inte, Har nyligen gått med här bara för att veta vad andra tycker

Det är vissa saker som är lika = den utflyttade sonen som är rädd för vad vänner ska säga om att farsan har en yngre tjej. 
  • Raggartjejen
    Anonym (Son) skrev 2025-06-08 13:19:53 följande:

Är det nån fler som kanske bara tillfälligt haft nån pappa med betydligt yngre tjej, eller har ni som är tjej varit i samma situation, varit den yngre tjej, Sedan vet jag inte om min pappa och hans flickvän är mer som bra vänner, menar han är ju över 60 år och sexlivet är nog bakom sig, men umgås kanske bara med varandra utan liggandet, Det är väll mest sanorlikt, så jag ska nog bara vara glad han träffat en vän även om hon är ung,

Ännu en sak som stämmer med den förra sonen = pappa som är över 60 år som inte har något sexliv.
    Har sexlivet någon övre gräns i ålder?
Svar på tråden Farsan har en yngre flickvän