Vissa män har dåliga förutsättningar:
- Ingen plats mellan låren
- Stora testiklar
- Stor penis i slakt tillstånd
- Smal midja vilket gör att man har mindre byxstorlek, vilket ger mindre rymlighet i grenen
Dessutom kan det vara extremt svårt att hitta kalsonger och byxor som funkar bra om man avviker mycket från genomsnittet på en eller flera av ovanstående punkter.
Jag stämmer in på de tre översta punkterna och det har varit extremt jobbigt att hitta kalsonger och byxor som funkar. Har beställt flera sorters specialkalsonger som ändå inte funkat. Har fått sluta använda de flesta byxor jag ägt för de varit outhärdliga, de har skänkts till välgörenhet.
(Kan låta korkat men när man lagt en massa tid att prova en massa olika byxor i olika butiker så ger man upp och tar det minst sämsta, vilket efter några dagars användning ofta visar sig inte fungera i längden. I hinsight hade det nog blivit billigare att köpa skräddaranpassade plagg.)
Skulle jag ha byxor och kallingar som håller in "bulan" så den blir lite mindre iögonfallande så blir det obekvämt och smärtsamt - då behöver jag rätta till hela tiden.
Istället har jag valt bekvämare plagg, för att slippa obehag och ont, och då slipper jag nästan helt att rätta till mellan toabesöken. (Dock är det fortf plågsamt att sätta sig i en bil, i en buss eller annat trångt utrymme, så där klarar jag mig aldrig utan viss tillrättning oavsett vad jag har på mig.) Men bulan blir ofta också MYCKET mer uppenbar.
(Jag har alltså inget utrymme mellan låren, kulor som är dubbelt så stora som genomsnittet, och en slak som är som en genomsnittlig erigerad eller lite större både i längd och tjocklek. Positivt och "häftigt" på vissa sätt såklart, men också jobbigt på flera sätt.)
Hoppas detta ger lite inspiration som leder till att ni tillsammans kan klura ut något som löser eller minskar problemet. Har ni följfrågor är det bara att fråga på här.