• Anonym (Boljee)

Dålig vana

Min man håller på ofta med sin snopp. Alltså han rättat till den som att han har en tics. När jag påpekar att det är otrevligt säger han att ?den? ligger krokig och skrattar. Har ni varit med om det och vad kan jag göra för att inte reta mig på det. 

• Svar på tråden Dålig vana
  • Anonym (S)

Det gör min man också. Jag stör mig massor på det, men han kommer inte att sluta. Det är nog bara att köpa läget eller dra. Tycker inte att det är en så stor sak egentligen, så det är väl en sådan sak som man bara får acceptera med sin partner. Du gör säkert också saker som stör honom.

• Anonym (Ytt)

På mitt jobb finns en man som gör det (diskret och snabbt, men det syns ju liksom ändå). Han är en hygglig kille i övrigt, så jag utgår från att det helt enkelt behövs ibland. 

• Postman

Släpp det eller bli lesbisk typ. Eftersom du är kvinna så kommer du aldrig någonsin förstå hur det är att ständigt ha detta paket mellan benen. 

• Aliona

Han behöver kanske annan typ av kalsonger och/eller byxor om snoppen hamnar fel hela tiden? 

• Anonym (Hilda)

Skulle tappa all attraktion, skulle inte stå ut Kräks en dealbreaker för mig 

• Anonym (Trixie)
    Postman skrev 2025-06-07 09:58:55 följande:

Släpp det eller bli lesbisk typ. Eftersom du är kvinna så kommer du aldrig någonsin förstå hur det är att ständigt ha detta paket mellan benen. 

Men varför klarar vissa (många) män av det då medan andra är där konstant och pillar?

Köp bättre kalsonger bara!
  • Anonym (Hilda)
    Postman skrev 2025-06-07 09:58:55 följande:

Låter jobbigare än vad jag trodde när du skriver det så. Tacksam över att jag är tjej.
  • Postman
    Anonym (Trixie) skrev 2025-06-08 18:51:43 följande:
    Men varför klarar vissa (många) män av det då medan andra är där konstant och pillar?

Ja så talar en kvinna som tror att hon vet hur det är att vara man Drömmer 
    Du får fråga varför (många?) klarar av det.
  • Postman
    Anonym (Hilda) skrev 2025-06-08 19:32:38 följande:
    Låter jobbigare än vad jag trodde när du skriver det så. Tacksam över att jag är tjej.
    Ja haha, det ska du vara tacksam över FlörtGlad
  • Anonym (H)
    Anonym (Trixie) skrev 2025-06-08 18:51:43 följande:

Dom flesta män verkar fixa det. 
  • XDX

Vissa män har dåliga förutsättningar: 
    - Ingen plats mellan låren
    - Stora testiklar 
    - Stor penis i slakt tillstånd 
    - Smal midja vilket gör att man har mindre byxstorlek, vilket ger mindre rymlighet i grenen

Dessutom kan det vara extremt svårt att hitta kalsonger och byxor som funkar bra om man avviker mycket från genomsnittet på en eller flera av ovanstående punkter. 

Jag stämmer in på de tre översta punkterna och det har varit extremt jobbigt att hitta kalsonger och byxor som funkar. Har beställt flera sorters specialkalsonger som ändå inte funkat. Har fått sluta använda de flesta byxor jag ägt för de varit outhärdliga, de har skänkts till välgörenhet.

(Kan låta korkat men när man lagt en massa tid att prova en massa olika byxor i olika butiker så ger man upp och tar det minst sämsta, vilket efter några dagars användning ofta visar sig inte fungera i längden. I hinsight hade det nog blivit billigare att köpa skräddaranpassade plagg.) 

Skulle jag ha byxor och kallingar som håller in "bulan" så den blir lite mindre iögonfallande så blir det obekvämt och smärtsamt - då behöver jag rätta till hela tiden. 

Istället har jag valt bekvämare plagg, för att slippa obehag och ont, och då slipper jag nästan helt att rätta till mellan toabesöken. (Dock är det fortf plågsamt att sätta sig i en bil, i en buss eller annat trångt utrymme, så där klarar jag mig aldrig utan viss tillrättning oavsett vad jag har på mig.) Men bulan blir ofta också MYCKET mer uppenbar. 

(Jag har alltså inget utrymme mellan låren, kulor som är dubbelt så stora som genomsnittet, och en slak som är som en genomsnittlig erigerad eller lite större både i längd och tjocklek. Positivt och "häftigt" på vissa sätt såklart, men också jobbigt på flera sätt.)

Hoppas detta ger lite inspiration som leder till att ni tillsammans kan klura ut något som löser eller minskar problemet. Har ni följfrågor är det bara att fråga på här. 

Svar på tråden Dålig vana