Är det ofint fråga tjej om stayups
Om man som man träffar en ny tjej, kan man säga att man gillar tjej i Stayups.
Är väldigt fint tycker jag. Men kan hon ta illa upp eller är det pinsamt fråga nått sådant
Om man som man träffar en ny tjej, kan man säga att man gillar tjej i Stayups.
Är väldigt fint tycker jag. Men kan hon ta illa upp eller är det pinsamt fråga nått sådant
Ja, frågar du för tidigt hade jag inte fortsatt träffa dig.
Hade verkligen undrat varför du berättar det första gångerna vi träffas. Hade känt likadant om du sa "jag tycker det är väldigt fint med kvinnor i klänning" och jag satt där i jeans. Att du berättar det är ju egentligen att du hintar att du vill att hon ska ha det på sig. Och sånt Hade jag inte uppskattat. Senare, längre fram, så är det väldigt okej men säg då rakt ut "jag hade tyckt det var jättesexigt att få se dig i stayups "
Hade en dejt sagt det till mig hade jag kontrat med att jag tycker det är väldigt fint med magrutor på killar. Eller när en man är över 190, eller vad som nu inte stämmer in på dig. idiotisk och onödig sak att säga, det finns nog ingen man i världen som inte gillar stayups på kvinnor.
Oj, vad känsliga många är. Min man sa precis det rätt tidigt. Inte att han gillar tjejer i stay-ups utan att han tyckte att JAG skulle vara sexig i det. Men läs avstämningen så det inte blir galet, som sagt verkar många vara känsliga.
Ja, frågar du för tidigt hade jag inte fortsatt träffa dig.
Det är ofint, att man ens funderar på att fråga. Knappast så intresserad av personen utan av annat.
Hade en dejt sagt det till mig hade jag kontrat med att jag tycker det är väldigt fint med magrutor på killar. Eller när en man är över 190, eller vad som nu inte stämmer in på dig. idiotisk och onödig sak att säga, det finns nog ingen man i världen som inte gillar stayups på kvinnor.
Gillar inte anspelningar på sex så tidigt i en relation.
Gillar inte anspelningar på sex så tidigt i en relation.