Är det ofint fråga tjej om stayups
Om man som man träffar en ny tjej, kan man säga att man gillar tjej i Stayups.
Är väldigt fint tycker jag. Men kan hon ta illa upp eller är det pinsamt fråga nått sådant
Om man som man träffar en ny tjej, kan man säga att man gillar tjej i Stayups.
Är väldigt fint tycker jag. Men kan hon ta illa upp eller är det pinsamt fråga nått sådant
Jag håller med om att det är skillnad på att säga rent allmänt (sexigt på tjejer) och personligt (jag skulle gärna få se dig i stay ups), där det sistnämnda är att förddra...och skulle nog även föredra det några dejter in...
Jag tror inte att jag ens hade råkat ut för en sådan typ. Har absolut inget till övers för fetischer och fixeringar.
För mig är detta ett sjukt beteende och jag hade understrukit i min dejtingprofil att fetischism är en solklar dealbreaker och inget jag vill ha i mitt liv från en annan människa. Lika bra att vara klar och tydlig med sånt redan innan man träffar någon.
Jag tror inte att jag ens hade råkat ut för en sådan typ. Har absolut inget till övers för fetischer och fixeringar.
För mig är detta ett sjukt beteende och jag hade understrukit i min dejtingprofil att fetischism är en solklar dealbreaker och inget jag vill ha i mitt liv från en annan människa. Lika bra att vara klar och tydlig med sånt redan innan man träffar någon.
Det är väl inget konstigt att säga när ni börjat lära känna varandra, kanske inte på första dejten.
Vi är många kvinnor som tycker om att bli uppskattade när vi klär upp oss, lite därför man gör det.
Vet du vad fetisch betyder?
Fötter, som alla människor har, är ett exempel.