• Anonym (Trevligt)

Är det ofint fråga tjej om stayups

Om man som man träffar en ny tjej, kan man säga att man gillar tjej i Stayups.
    Är väldigt fint tycker jag. Men kan hon ta illa upp eller är det pinsamt fråga nått sådant

• Svar på tråden Är det ofint fråga tjej om stayups
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (H) skrev 2025-06-07 17:53:23 följande:
    Så kvinnan är bara ett sexobjekt.
    Varför skulle hon vara det? Är väl knappast det enda som ryms i ett samtal under en kväll utan tar ett par sekunder att säga.
  • Anonym (H)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-06-07 17:58:52 följande:
    Varför skulle hon vara det? Är väl knappast det enda som ryms i ett samtal under en kväll utan tar ett par sekunder att säga.
    Det är lätt att förstå.
  • Anonym (S)

Jag håller med om att det är skillnad på att säga rent allmänt (sexigt på tjejer) och personligt (jag skulle gärna få se dig i stay ups), där det sistnämnda är att förddra...och skulle nog även föredra det några dejter in...

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (H) skrev 2025-06-07 18:05:29 följande:
    Det är lätt att förstå.
    Du låter som en riktig torris.
  • Anonym (Tröttsamt)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-06-07 18:33:24 följande:
    Du låter som en riktig torris.
    Jag är så oerhört trött på den attityden. Varför skulle H vara en torris? Folk får väl göra som de vill? Vissa vill börja prata om sådant direkt och andra vill vänta tills man känner varandra bättre. Men det finns ett antal kvinnor (eller män som utger sig för att vara kvinnor) på FL som är så oerhört sexfixerade och ska kalla andra för just torrisar. Eller moralkärringar.
  • Anonym (H)
    Anonym (Tröttsamt) skrev 2025-06-07 19:06:41 följande:
    Jag är så oerhört trött på den attityden. Varför skulle H vara en torris? Folk får väl göra som de vill? Vissa vill börja prata om sådant direkt och andra vill vänta tills man känner varandra bättre. Men det finns ett antal kvinnor (eller män som utger sig för att vara kvinnor) på FL som är så oerhört sexfixerade och ska kalla andra för just torrisar. Eller moralkärringar.
    Håller med, dessutom var det ett svar till TS som ställde frågan.
  • Anonym (Nn)

Jag tror inte att jag ens hade råkat ut för en sådan typ. Har absolut inget till övers för fetischer och fixeringar.

För mig är detta ett sjukt beteende och jag hade understrukit i min dejtingprofil att fetischism är en solklar dealbreaker och inget jag vill ha i mitt liv från en annan människa. Lika bra att vara klar och tydlig med sånt redan innan man träffar någon.

• Anonym (Dressed up)
    Anonym (Nn) skrev 2025-06-07 21:37:27 följande:

Jag tror inte att jag ens hade råkat ut för en sådan typ. Har absolut inget till övers för fetischer och fixeringar.

För mig är detta ett sjukt beteende och jag hade understrukit i min dejtingprofil att fetischism är en solklar dealbreaker och inget jag vill ha i mitt liv från en annan människa. Lika bra att vara klar och tydlig med sånt redan innan man träffar någon.

Fetisch, driver du eller?  😅 de är ett klädesplagg som väldigt många använder, går ju för tusan tom att köpa på Ica...
  • Anonym (Dressed up)

Det är väl inget konstigt att säga när ni börjat lära känna varandra, kanske inte på första dejten. 
    Vi är många kvinnor som tycker om att bli uppskattade när vi klär upp oss, lite därför man gör det. 

• Anonym (Billie)
    Anonym (Dressed up) skrev 2025-06-07 22:22:42 följande:
    Fetisch, driver du eller?  😅 de är ett klädesplagg som väldigt många använder, går ju för tusan tom att köpa på Ica...

Vet du vad fetisch betyder? 

Fötter, som alla människor har, är ett exempel. 

Svar på tråden Är det ofint fråga tjej om stayups