• Anonym (Fast)

Klarar inte det ;(

Jag längtar egentligen efter nått helt annat. De är flera behov jag känner att jag måste trycka ner för att vara med honom. Jag kan inte ändra honom han är ju sån. Känns som enda sättet är att 1 acceptera att mina behov är i 2a hand eller hitta nån som passa bättre. Men trotts att jag varken känner mig älskad eller sedd är de svårt att gå. De är  extremt svårt att kommunicera med honom . Oavsett vad de handlar om slutar de i ilska bråk ofta gör han hål i en dörr,  slår på väggen osv. Hotar med att döda sig själv mm. 
    Jag känner mig illa tvungen o stanna. 
    Jag älskar honom  ändå . Men jag lider att inte känna mig älskad som jag önskar. 
    Jag sitter fast. Kan inte lämna.kan inte vara kvar. 
    Barnen (mina) blir oxå lidande i detta.

• Svar på tråden Klarar inte det ;(
  • Lynx123

För barnens skull förstår du väl ändå att du måste avlägsna er från den här.situationen? Eller spelar deras välmående ingen roll för dig?

• Anonym (M)

Om du inte bryr dig om dig själv så tänk på dina barn. Du måste lämna för deras skull. 

• anna0911

Att slå hål i dörrar och annat är Varning! Jag har levt med en person som gjort så och förringat. Gör inte det nästa gång ger han sig på dig. Ta hand om dig under tiden du inte kommer ur, ge dig själv pepp. Ta hand om kroppen så gott det går och smid en plan att komma därifrån. Små steg ger resultat!

• Anonym (Petra)

Hur kan du göra så mot dina egna barn?! Vad du känner för honom är inte relevant. Du måste se till att barnen kommer därifrån. Och barnen behöver ha dig med sig.  Varje dag ni är kvar med honom är ett fruktansvärt svek mot dem. 

Svar på tråden Klarar inte det ;(