Anonym (Funderar) skrev 2025-06-08 18:33:55 följande:
Efter hur många träffar ligger ni
Efter ni träffat en person och ni ligger sedan med den, vad brukar det normalt ta, vet det kan vara första gången med nån och flera gånger med en annan men menar om ni skulle sätta ett snitt, ett snitt på hur många träffar innan ni gör det
Alla jag har varit ihop med har jag legat första gången, eller om man träffats igen efter att ha mötts på tex ett uteställe. Även min man som jag lever med sedan nästan 30 år, jag brukar säga att han var ett ONS som aldrig gick hem :)
Ser egentligen igen anledning att vänta, hålla på sig och sånt. Finns lusten och attraktionen där så är det bara att köra. Har inga problem att ligga utan att vara kär och så. Jag tycker att om attraktionen inte finns där från start så kommer den inte senare heller, så om man inte vill ligga tidigt, på en gång så kommer det inte bli något.
Har heller inte dejtat såsom man verkar göra nuförtiden. Utan man träffades på nåt uteställe, attraktion uppstod, man gick hem och låg, sen kanske man träffades igen för att se om man ville lära känna varann mer, eller inte.