Inlägg från: Anonym (Hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hm)

Är min sambo otrogen?

Jo, men visst.

• Anonym (Hm)
    Jimmy75 skrev 2025-06-10 09:47:22 följande:

Alltså läs ditt eget inlägg igen och så tänker du ett varv eller två och ser ifall du inte kan hitta en rimlig orsak eller två till att din sambo inte vill lika mycket 🤦?♂️

Jag vågar påstå att det lär sjunka i frekvens ännu mer om du inte reflekterar över din del i det hela och bara fortsätter som du gör. Du får inte "tillgång" till din sambo, så då väljer du porr, rakt under näsan på henne??? Och du försöker dessutom få det till att du borde få cred för att du är "öppen med det"?

Det enda du kunde göra tydligare i det här läget är att rakt ut säga till henne att "Alltså, min utlösning är det viktigaste här...och om du inte hjälper mig med den så kollar jag hellre på några andra heta tjejer och fantiserar om dem":

Nej, det kanske inte/förhoppningsvis inte alls är så du menar eller tänker, men fundera på vad det är för signaler du sänder till din sambo.

Tyvärr så hoppar nog TS över detta.
  • Anonym (Hm)
    Jimmy75 skrev 2025-06-12 00:09:34 följande:
    Antingen gör du dig bara dum, eller så tycker du verkligen att det du skriver här är rimligt. Oavsett vilket så har vi så oerhört olika uppfattning i den här frågan att jag inte kommer fortsätta diskutera den med dig. Det blir inte på en meningsfull nivå för min del.
    Håller med
Svar på tråden Är min sambo otrogen?