Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E)

Enbart sex

Jag hade ett kk förhållande av och på under flera år, ingen av oss låg runt, däremot gick vi på dejter med andra, när det började bli seriöst så pausade vi vårat förhållande liksom

• Anonym (E)
    Anonym (?) skrev 2025-06-10 13:21:22 följande:
    Skönt att ni var överens på den planen. Men om ni gick på dejter var ni ändå ute efter seriöst men inte med varann?
    Mitt kk känner att han vill inte ha seriöst nu för han jobbar borta 6 veckor och sen jobbar han även mycket när han kommer hem.
    Och jag känner inte heller för seriöst just nu, har så mycket med mitt privatliv.

Sen får vi se hur de blir längre fram!
    Dock är detta extremt nytt 
    Ingen av oss letade aktivt efter något seriöst utan mer om det dök upp någon när man var ute med kompisar eller så som man vart lite intresserad av.

Vi brukade även beställa hämtat och kolla på film eller så, vi gillade att umgås med varandra men våra vardagar passade inte ihop och även om jag tyckte om honom så var det ingen jag kunde se en framtid med, jag tror att han kände samma sak, vi hade olika mål, jag hade mitt barn varannan vecka och familjeliv var inget han var redo för, och ingen jag kunde se vara i min familj, svårt att förklara men det bästa var att vi var helt på samma plan.

Det roligaste är att vi hade väl inget direkt uttalat vad vi kallade oss, men flera år efter att vi avslutat sista gången så träffade jag honom igen på en fest, vi har en gemensam vän och han hade sagt att hon frågade om vi var tillsammans förr, jag sa att "nääh, det skulle jag inte kalla oss, kk har jag sagt när jag pratat med mina kompisar" och han svarade att det var precis vad han också sa
Svar på tråden Enbart sex