Kondom fattas hos min pojkvän, vad ska jag göra?
Såklart att du ska fräga honom. Er relation hänger ju på detta.
Såklart att du ska fräga honom. Er relation hänger ju på detta.
Det enda alternativet jag tänker på är om någon av hans polare frågade honom om en kondom o han gett bort en. Han gick ut vid ett tillfälle när jag inte var hos honom o då skrev han att han skulle ut o träffa sina vänner.
Jag var inte sur, mer tankspridd för jag upptäckte det innan samma dag. Visste inte om jag bara skulle säga det eller avvakta. Om han är lugn o säger att inget har hänt så kommer jag tro på honom. Tänker mer på om han blir sur eller faktiskt säger att han varit otrogen. Jag hade blivit helt förkrossad.
Jag kommer ta upp detta med honom och se vad han säger och framförallt se hur hanreagerar. Sen får jag ta det därifrån. Blir han sur så får han bli det. Vill inte gå runt o tänka på detta hur länge som helst. Skulle egentligen sagt det rakt ut samma dag.
Det finns bara två saker jag kan göra. Antingen så tar jag upp det eller så släpper jag det. Vilket jag har svårt att tro att jag kan göra. Han jobbade både söndagen o måndagen så nej. Tror det var runt 3 veckor sedan jag sist kollade i lådan kan varit 2 också, reflekterade inte över det då jag bara letade efter värktabletter. Blev mest paff när jag öppnade den nästa gång o det var rörigt o han hafe precis haft den utgången. Den kan ju ha försvunniit under de 2-3 veckorna men har svårt att tro det då han jobbar mycket eller så är jag där
Uppdatering: jag tog upp det med honom. Han hade gett den till hans vän när de gick ut. Han visade sms på att hans vän frågade honom precis innan utgångstillfället. Han blev inte upprörd utan han tyckte det var bra att jag tog upp det.