Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Kondom fattas hos min pojkvän, vad ska jag göra?

Fråga honom. 

• Anonym (M)
    Anonym (Anynom) skrev 2025-06-11 16:01:11 följande:

Jag tänker fram o tillbaka, känns som att han kommer se det som att jag anklagar honom o inte litar på honom om jag tar upp det

Ok, beror det på att du inte litar på honom eller på att han inte klarar av en sådan fråga?
  • Anonym (M)
    Anonym (Anynom) skrev 2025-06-11 16:17:43 följande:

lyxrunk är uteslutet då han nämnt att han aldrig tyckt det är skönt. Finns två alternativ: han har varit ortogen eller så har han gett den till en vän när han gick ut o min hjärna skiftar mellan att tänka allt är lugnt inget har hänt att jag övertänker tll fullständig panik

Så hur ska du göra då? 

Må bra själv eller riskera att han blir stött? Klarar han inte av svara på en sådan enkel fråga utan att ta åt sig, så ska du kanske fundera på om han är rätt för dig. 

• Anonym (M)
    Anonym (Anynom) skrev 2025-06-11 17:10:03 följande:

Ja jag håller med dig, tänker mer på om jag ska ta upp det överhuvudtaget. Han kommer ju ändå förmodligen bara säga att han har gett den till en vän ändå.Jag  Hoppar fram o tillbaka om hur jag ska göra. Jag vill ta upp det men ändå inte

Är du rädd för honom?

Varför är hans känslor viktigare än dina?
  • Anonym (M)
    Anonym (Anynom) skrev 2025-06-12 09:14:43 följande:

Jag var inte sur, mer tankspridd för jag upptäckte det innan samma dag. Visste inte om jag bara skulle säga det eller avvakta. Om han är lugn o säger att inget har hänt så kommer jag tro på honom. Tänker mer på om han blir sur eller faktiskt säger att han varit otrogen. Jag hade blivit helt förkrossad. 

Så du lever hellre i en lögn än vet sanningen?

Och är det verkligen en sådan pojkvän du vill ha, som blir sur och sluta prata med dig när du tar upp saker? Han verkar vara väldigt omogen. Är det så du vill ha det? Gå på tå så du inte irriterar honom?
Svar på tråden Kondom fattas hos min pojkvän, vad ska jag göra?