Inlägg från: Anonym (Anynom) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anynom)

Kondom fattas hos min pojkvän, vad ska jag göra?

Jag har ett problem som jag hoppas kunna få råd om hur jag ska göra för jag är helt kluven. Jag har märkt att det fattas en kondom hos min pojkvän. Det var 5 stycken från början och när jag kom tillbaka nästa gång var det 4 stycken. Dessa låg i en låda och märkte detta av en slump när jag letade efter värktabletter. Nu är jag helt förstörd och tänker tusen olika tankar: har han gett den till en vän? Har han varit otrogen? jag vet att han gick ut med sina vänner vid ett tillfälle då jag inte var där. Vi använder inte kondomer. Vad ska jag göra nu? vill ta upp det men tänk så har han inte gjort något, ska jag bara släppa detta o gå vidare? tacksam för svar.

• Svar på tråden Kondom fattas hos min pojkvän, vad ska jag göra?
  • Anonym (Anynom)

Jag tänker fram o tillbaka, känns som att han kommer se det som att jag anklagar honom o inte litar på honom om jag tar upp det

• Anonym (Anynom)

Jag har litat på honom fram tills detta, nu är jag väldigt tveksam. Han är ganska lättstött överlag så jag tror han hade tagit det som en förolämpning o sett det som att jag inte litar på honom osv

• Anonym (Anynom)

lyxrunk är uteslutet då han nämnt att han aldrig tyckt det är skönt. Finns två alternativ: han har varit ortogen eller så har han gett den till en vän när han gick ut o min hjärna skiftar mellan att tänka allt är lugnt inget har hänt att jag övertänker tll fullständig panik

• Anonym (Anynom)

Ja jag håller med dig, tänker mer på om jag ska ta upp det överhuvudtaget. Han kommer ju ändå förmodligen bara säga att han har gett den till en vän ändå.Jag  Hoppar fram o tillbaka om hur jag ska göra. Jag vill ta upp det men ändå inte

• Anonym (Anynom)

Vill bara inte att han ska se det som att jag anklagar honom vilket jag tror han kommer göra

• Anonym (Anynom)

Jag kommer förmodligen ta upp det ska bara välja rätt tillfälle, vill ha honom ansikte mot ansikte när jag frågar så jag kan se hans reaktion

• Anonym (Anynom)

Jag är inte rädd för honom, men ibland väljer jag att undvika vissa samtalsämnen för att slippa onödigt tjafs

• Anonym (Anynom)

I början av vår relation använde vi kondomer, så det är våra kondomer inte bara hans. Sen märke jag detta av en ren slump när jag letade efter något annat. Jag är allt annat än kontrollerande och har litat helt på honom fram tills nu annars hade jag inte varit med honom. 

• Anonym (Anynom)

Jag vill bara ha en rimlig förklaring till varför den är borta men vet inte hur jag ska ta upp det med honom utan att låta just kontrollerande som du skriver Och framförallt vill jag inte peka finger om han faktiskt inte gjort något. 

Svar på tråden Kondom fattas hos min pojkvän, vad ska jag göra?