Inlägg från: Tow2Mater |Visa alla inlägg
  • Tow2Mater

Kondom fattas hos min pojkvän, vad ska jag göra?

Ni använder inte kondomer men du håller koll på hans kondomer. Du låter faktist kontrollerande. Släpp detta. Brukar ni tjafsa om andra saker du kanske verkar kontrollerande om?

• Tow2Mater
    Anonym (Anynom) skrev 2025-06-12 08:13:31 följande:

O sen kommer han bli sur, o när han blir sur så sluter han sig o vägrar prata medans jag är den som kan sitta uppe en hel natt för att lösa problemen. Vi bråkar inte ofta men när det väl varit något så är det så han reagerar.

Ni verkar inte sunda någon av er. Att sitta uppe en hel natt och försöka lösa problem - har du inget jobb? Vem kan ens göra så om man har ansvar nästa dag. 

Kanske ni båda faktist undermedvetet haft tankar om att vilja vara otrogrna i framtiden då ni båda sparat dessa kondomer och du hållit koll på hur många som finns kvar, hmmm, De borde ju slängts för länge sedan.
  • Tow2Mater
    Ezmeraldah skrev 2025-06-12 17:13:17 följande:
    Precis så. TS måste vänta tills de är lediga båda två. Då kan hon hålla tråden vid liv nån vecka till och sen ...uppdaterar hon inte. Sätter 500:- på att hon inte uppdaterar (alternativt drar till med nån osannolik slutkläm som att killen drog med grannen/killen väntar barn med kollega/de hade trekant med hans ex). Vem sätter emot?
    Det kanske kommer vara tre kondomer kvar då....
Svar på tråden Kondom fattas hos min pojkvän, vad ska jag göra?