Inlägg från: Anonym (123456) |Visa alla inlägg
  • Anonym (123456)

Kondom fattas hos min pojkvän, vad ska jag göra?

Han kanske behöver veta vad du faktiskt tänker om honom. Var ärlig. Du vill väl att han är ärlig mot dig och veta sanningen om honom. Då gäller samma omvänt.

• Anonym (123456)
    Anonym (Anynom) skrev 2025-06-12 08:13:31 följande:

O sen kommer han bli sur, o när han blir sur så sluter han sig o vägrar prata medans jag är den som kan sitta uppe en hel natt för att lösa problemen. Vi bråkar inte ofta men när det väl varit något så är det så han reagerar.

Och detta accepterar du. 
  • Anonym (123456)
    Anonym (Anynom) skrev 2025-06-11 21:52:29 följande:

Ja det hade nog varit känsligt om jag hade frågat honom, jag tror jag hade fått ett svar som att om du inte litar på mig så kan du lämna mig osv. Men saken är ju den att det faktiskt fattas en och jag vet inte varför, vet bara inte om jag ska ta upp det o göra en sak av det eller bara släppa det, men då kommer jag samtidigt inte kunna slappna av helt. Tack ni som faktiskt ger mig bra råd i detta. 

Du är inte ärlig mot honom. Jag tror det bästa är att riva av plåstret. Om han säger att du tror han är otrogen så var ärlig. Att du inte vet men tanken har slagit dig.

Du vill ju att han ska vara ärlig så var det du med. Försök inte hålla på och manipulera honom för att få fram den information du vill, det är bara fult och oärligt. Om du gör sånt så borde du också vara ok med att han manipulerar dig till att tro det han vill.
  • Anonym (123456)
    Jesper f skrev 2025-06-16 14:04:27 följande:
    Men varför har din partner kondomer i över huvudtaget om ni inte använder dem? Jag hade slängt dem, finns ingen orsak att behålla dem. De har ett bäst före datum så... vad skulle jag med dem till om jag är i seriöst förhållande?
    Åh jag har massor att rensa ut som jag inte behöver längre. Men jag gör det inte. Men jag ska, det är inte bråttom
Svar på tråden Kondom fattas hos min pojkvän, vad ska jag göra?