Inlägg från: Anonym (Anynom) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anynom)

Kondom fattas hos min pojkvän, vad ska jag göra?

Lyxrunk är utesluter jag då han nämnt att han inte gillar det alls.

• Anonym (Anynom)

Det sista jag vill ha är drama. Jag frågar om råd vilket jag trodde detta forumet var till för? Skönt att det finns vissa människor som har medkänsla o förståelse iaf. Detta är en svår situation för mig

• Anonym (Anynom)

Jag ska fråga honom, ska bara välja rätt läge då vi båda är lediga så vi kan prata ordentligt. Jag lade ut detta för att jag var osäker på om jag skulle ta upp det eller inte. ville bara ha råd.

• Anonym (Anynom)

Nu kommer jag inte träffa honom på ett tag för jag jobbar i en annan stad

• Anonym (Anynom)

Han brukar gå ut ca en gång i veckan oftast på lördagar, han skriver alltid till mig att nu ska jag ut o träffa mina vänner en stund älskling sen har vi alltid regelbunden kontakt under kvällarna han är ute. Hans vänner är singlar.

• Anonym (Anynom)

Han har varit som vanligt mot mig efter denna utekvällen, vill vara nära o skriver fina saker som vanligt. 

• Anonym (Anynom)

Det var lite rörigt i lådan, allt var som vanligt när jag kom tillbaka samma lakan osv. Jag tänker på om han träffat någon ute och åkt hem till henne Alternativt gett bort den. 

• Anonym (Anynom)

vi brukar ha värktabletter i den lådan därför som jag öppnade den från första början. Sist jag öppnade den lådan var nog för ca 3 veckorsedan o då var alla där. Ingenting som såg konstigt ut, men denna gången var det stökigt.

• Anonym (Anynom)

Under dessa ca 3 veckorna gick han enbart ut en gång. jag menar inte att han tagit med en fall i fall. Tänker mer om någon av hans vänner inte haft någon kondom o bett honom om en innan de drog ut? Det är det jag vill tro iaf

• Anonym (Anynom)

Sen träffar han alltid sina vänner ute, under denna kvällen precis som alla andra när han gått ut så har vi haft regelbunden kontakt. Han skrev när han var hemma som han alltid gör. Inget var annorlunda på något sätt

• Anonym (Anynom)

Jo vi har träffats under de 3 veckorna, jag åkte hem dagen innan han gick ut när jag kom tillbaka några dagar senare var det samma lakan. Jag pendlar mycket och vi träffas varje vecka. Jag har tänkt samma tanke som du. Att han kanske skrivit med någon på nätet o åkt hem till henne. 

• Anonym (Anynom)

saken är den att det fattas en kondom och jag skrev bara här för att jag ville få råd. Det är det viktiga. Jag visste inte om jag skulle släppa detta helt eller konfrontera honom. Nu blir jag anklagad för att hitta på? Varför skulle man ens göra det? Okej såhär ezmeraldah: vad hade du gjort i denna situationen?

• Anonym (Anynom)

Tycker bara inte det finns något bra sätt att ta upp detta på, men det måste göras. Jag återkommer

• Anonym (Anynom)

Det finns bara två saker jag kan göra. Antingen så tar jag upp det eller så släpper jag det. Vilket jag har svårt att tro att jag kan göra. Han jobbade både söndagen o måndagen så nej. Tror det var runt 3 veckor sedan jag sist kollade i lådan kan varit 2 också, reflekterade inte över det då jag bara letade efter värktabletter. Blev mest paff när jag öppnade den nästa gång o det var rörigt o han hafe precis haft den utgången. Den kan ju ha försvunniit under de 2-3 veckorna men har svårt att tro det då han jobbar mycket eller så är jag där

• Anonym (Anynom)

Vilka andra förslag har du då? Jag ser inte så många alternativ

• Anonym (Anynom)

Jag tänker ta detta ansikte mot ansikte. Jag tycker inte att det är något man tar över telefon

• Anonym (Anynom)

Jag kommer prata med honom nästa gång vi ses i lugn o ro. Jag tycker inte det är värt att skriva mer här nu då det bara är dryga människor som är inne i denna tråden. Vill man inte läsa eller svara så behöver man ju inte göra det, men tack till er som faktiskt gav bra vettiga råd utan att vara dömmande.

• Anonym (Anynom)

Uppdatering: jag tog upp det med honom. Han hade gett den till hans vän när de gick ut. Han visade sms på att hans vän frågade honom precis innan utgångstillfället. Han blev inte upprörd utan han tyckte det var bra att jag tog upp det. 

Svar på tråden Kondom fattas hos min pojkvän, vad ska jag göra?