• XDX

Hur blir en kvinna mest attraktiv?

1) Vara genuin, varm och ha humor

2) Hälsosam kost och livsstil (t ex paleo/lchf/carnivore samt sömn- och stresshygien, ordentligt m aktivitet o vistelse utomhus) inkl se till att kroppshållningen är bra 

3) Kläder med bra passform oavsett stil

(Låter kanske taskigt men att vara fast i dålig kosthållning och livsstil utan att seriöst försöka lösa det är väldigt oattraktivt för mig. Med seriöst menar jag att inte bara ge upp och låta sig missledas av vårdcentralen, dietisten eller Livsmedelsverket.) 

• XDX
    Anonym (Niklas) skrev 2025-06-13 18:02:32 följande:
    Du vill att en kvinna ska äta låg kalori kost? Som är avsedd för viktnedgång lol. Du måste vara rolig vara tillsammans med. Älskling, vi har ju sagt att en bulle inte är r något bra val för dig. Du kan ju gå upp 2 kilon lol

Dom flesta kvinnorna tycker nog att du är rätt osund i ditt tänkande. Man ska vara hälsosam men det kan bli neurotiskt. 
    Ingen av de kosterna jag nämner är lågkalori... du får läsa på bättre
  • XDX
    Anonym (Sandra) skrev 2025-06-13 18:04:48 följande:
     Åh herregud, vad jag skrattade när jag läste det där inlägget. Han verkar inte speciellt smart. Kanske hjärncellerna bantat även dom. Vilka killar det finns idag haha 
  • XDX
    Anonym (C) skrev 2025-06-13 18:07:29 följande:
    Tack, för dagens skratt👍😁
  • XDX
    Anonym (Kan alltid bli vackrare) skrev 2025-06-13 20:25:17 följande:
    Jag tycker att ditt svar är intressant och skulle gärna se dig utveckla det.

Vad tror du gör att du finner det oattraktivt när kvinnor inte vårdar sin hälsa
    Förmodligen nåt evolutionärt, jag trivs bäst med människor som verkligen gör vad de kan för att vara välmående och hälsosamma. Och jag menar inte att man måste se ut som Barbie eller nåt. 

Människor som låter sina beroendeproblem fladdra fritt är inte vad jag föredrar som partner eller nära vän. Så är min preferens och tråden efterfrågade preferenser. 

Nåt särskilt du vill att jag utvecklar?
Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?