Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Hur blir en kvinna mest attraktiv?

Är 58 och har haft ett antal förhållanden i mitt liv, två av dem längre än 10 år.
    Jag har haft en kvinna som jag var tillsammans med i 5 år som var en riktigt vacker kvinna. Övriga har mestadels varit "mulliga" men har haft tilltalande personligheter. 
    Har också dragit en och annan nitlott med ons men oftast inte. Båda var med på att sex gällde och inget mer.
    Nu är jag särbo sedan snart 11 år tillbaka med, som hon beskriver sig själv, en fet klimakterie-kossa. Inget sex, lite närhet men en fantastisk partner

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Kan alltid bli vackrare) skrev 2025-06-13 22:48:21 följande:
    Jag förstår att för enbart sex läggs inte speciellt mycket fokus på inre egenskaper. Är det så du menar? Då vill jag helst höra vad som gör henne attraktiv för en djupare relation, där jag antar att både utseende och personlighet ges större vikt 
    För min del räknades helt klar personlighet. Hade nog inte knullat någon som bar känts "fel".
    Sedan kan ju saker och ting ändrats till morgonen efter ......
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (C) skrev 2025-06-13 23:01:28 följande:
    Ok, knulla är det viktiga.
    I stunden så kan det vara det. Även för kvinnan har jag märkt
    Min nuvarande sedan snart 11 år tillbaka har väl inget jag egentligen går igång på rent kroppsligt. Men hon är en en rent fantastiskt omhändertagande och förstående person. Dessutom - hästtjej och inte alls rädd för lite skit under naglarna, hon "kan själv"
    Sedan tycker jag att hästar är skitläskiga och opålitliga men  det är ju en annan sak.
  • Anonym (Hmm)

Humor är viktigt, liksom kommunikation. Min kvinna är otroligt duktig inom sitt fält. Dock har hon fastnar inom den kommunala  världen.
    Jag har insett hur mycket mer jag kan i den "riktiga" världen.  Hon är extremt duktig på det hon gör men jag är betydligt bredare i min kunskap- Jag är imponerad av hennes kunskap och även hon av min.
    Hon kan allt inom sitt ämne men jag kan lite om allt, typ.
    Gissa vem som vinner På Spåret, hahahaha
    Vi kompletterar varandra Och det är nog viktigast.

Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?