Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Hur blir en kvinna mest attraktiv?

Anonym (Niklas) skrev 2025-06-13 09:33:24 följande:
    Om en kvinna inte är tillgänglig känslomässigt. Är hon med största säkerhet inte inne på att dejta överhuvudtaget. Du vet inte heller vad dessa kvinnor kan ha gått igenom. Trauma, våldtäkt. Sådana kvinnor behöver i alla fall inte män som dig. Det ska vara män med tålamod och som inte håller det emot henne.

Det här säger mer om dig som man. Det är bra att du håller dig borta från dessa. Du är absolut inget för dom heller. Har en kvinnlig vän som är så här.  Förmodligen har du blivit bränd av en sådan  kvinna. Många män surar när dom inte får det dom vill ha.

För övrigt även som man, tycker jag denna tråd blir lätt misogynisk och sliskig. Och kan bidra till att kvinnor inte tror att dom duger. Det stjälper mer än det hjälper.

En kvinna som trivs med sig själv, precis som hon är är mitt svar.
    Du har rätt.
  • Anonym (C)
    Anonym (Niklas) skrev 2025-06-13 18:02:32 följande:
    Du vill att en kvinna ska äta låg kalori kost? Som är avsedd för viktnedgång lol. Du måste vara rolig vara tillsammans med. Älskling, vi har ju sagt att en bulle inte är r något bra val för dig. Du kan ju gå upp 2 kilon lol

Dom flesta kvinnorna tycker nog att du är rätt osund i ditt tänkande. Man ska vara hälsosam men det kan bli neurotiskt. 
    Tack, för dagens skratt👍😁
  • Anonym (C)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-06-13 22:59:10 följande:
    För min del räknades helt klar personlighet. Hade nog inte knullat någon som bar känts "fel".
    Sedan kan ju saker och ting ändrats till morgonen efter ......
    Ok, knulla är det viktiga.
  • Anonym (C)
    Anonym (Niklas) skrev 2025-06-14 18:47:26 följande:
     Antar att du är frånskild, separerad pappa. Eftersom du pratar om vad kvinnorna ska ha.

Då vet du även att du själv inte är speciellt iintressant för kvinnor utan barn t ex. Dom skulle inte ens se åt ditt håll. 
    Så då blir kanske några morsor på den fotbollsplanen högaktuella för dig. 

Sen tycker jag män överlag är helt besatta av vikt numera. Män är faktiskt mer överviktiga än kvinnor. När ni nu är så inne på det. Ska det inte vara låg kost så är det detta.

Jag förstår helt att fler kvinnor slutar dejta män och att ni blir osynliga för dessa. Jag misstänker även att det låga barnafödande har göra med hur män behandlar och det på kvinnor idag.   

Bara titta på adolescene , sen tror jag nya Beck filmen. Även handlar om detta ämne. Och den typiska "Alfa -hannen" Män som beter sig så här. Saknar dock helt självinsikt. Men det kanske är helt rätt att dom ser till att förökningen avtar.
    Så sorgligt.
  • Anonym (C)
    Anonym (Niklas) skrev 2025-06-14 18:53:05 följande:
    Bra, livet är mer än toxiska män. Dom flesta skiljer sig i alla fall. Separera och det blir varannan vecka skit. Skaffa dig ett bra liv med bra utbildning och intressen. Du kommer inte sakna än man. Jag det på mina barnfria tjej vänner. Utan man. Dom mår betydligt bättre. Det andra klagar på hur lite mannen hjälper till hemma, ointresse för att ta hand om barnen med. En ör sjukskriven för just utbrändhet. Vilket är vanligt för dessa kvinnor tyvärr.

Män kommer få skärpa till sig om dom vill ha en kvinna och familj snart. Finns en del bra män. Men vi talar 1 på dussinet typ. 

Jag är man, men jag skulle aldrig behandla och se på en kvinna så som många män gör.
    Man undrar varför det har blivit så.
Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?