Inlägg från: Studentpappa |Visa alla inlägg
  • Studentpappa

Hur blir en kvinna mest attraktiv?

Skippa att bli fet, jag är på fotbollscup och vid sidlinjen nu är antagligen 70% av mammorna feta. De som inte är det sticker ut (på ett positivt sätt). 

Ride it like you stole it
  • Studentpappa
    Anonym (Man) skrev 2025-06-14 12:27:19 följande:
    Jag kan bara hålla med. Det vimlar av tjockisar i dom flesta sammanhang idag. Både män och kvinnor. Vi har gjort ett ohälsosamt ätandet och bekvämlighet till det nya normala.

40+are som inte är feta sticker ut på ett hälsosamt sätt.
    Absolut, fördelningen bland männen var antagligen lika. Men ts frågade ju om kvinnor.

Jag är inte så petig, 5-10kg extra är inget som stör mig men det här var betydligt mer.
  • Studentpappa
    Anonym (Niklas) skrev 2025-06-14 18:47:26 följande:
     Antar att du är frånskild, separerad pappa. Eftersom du pratar om vad kvinnorna ska ha.

Då vet du även att du själv inte är speciellt iintressant för kvinnor utan barn t ex. Dom skulle inte ens se åt ditt håll. 
    Så då blir kanske några morsor på den fotbollsplanen högaktuella för dig. 

Sen tycker jag män överlag är helt besatta av vikt numera. Män är faktiskt mer överviktiga än kvinnor. När ni nu är så inne på det. Ska det inte vara låg kost så är det detta.

Jag förstår helt att fler kvinnor slutar dejta män och att ni blir osynliga för dessa. Jag misstänker även att det låga barnafödande har göra med hur män behandlar och det på kvinnor idag.   

Bara titta på adolescene , sen tror jag nya Beck filmen. Även handlar om detta ämne. Och den typiska "Alfa -hannen" Män som beter sig så här. Saknar dock helt självinsikt. Men det kanske är helt rätt att dom ser till att förökningen avtar.
    Din analys är så fel den kan bli, ts frågar efter vad som gör en kvinna attraktiv och jag svarar utifrån min åsikt. Att vara fet kommer aldrig vara attraktivt i min värld, men pinnsmal behöver du absolut inte vara. 

Sen att många män också är feta är inte vad ts frågar efter så det lämnar jag därhän. Jag har inte varit singel på 22 år och kommer inte bli heller. Men du är antar jag?

Skulle jag någon gång mot förmodan bli singel skulle jag absolut inte jaga efter kvinnor utan barn då jag absolut inte vill ha fler än de jag redan har.
Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?