Inlägg från: Anonym (MMannen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MMannen)

Hur blir en kvinna mest attraktiv?

Anonym (Kan alltid bli vackrare) skrev 2025-06-12 23:08:07 följande:
    Hur blir en kvinna mest attraktiv?

Frågan riktar sig till män.

Om du väljer 3 åtgärder en kvinna kan göra för att bli mer attraktiv, vilka 3 väljer du? Gradera helst.

Vilka 3 egenskaper hos kvinnor är mest frånstötande eller minst attraktiva?

Frågorna kan gälla både yttre och inre egenskaper, men ska bara röra sådant kvinnan själv kan förändra. T.ex. längden eller fotstorlek kan hon inte ändra och är därför inte att betrakta som alternativ i den här frågan.

Utseendet (viktigast)
    1. Normalvikt
    2. Långt hår
    3. Vårdad klädsel

Beteendemässigt (viktigast)
    1. Positiv
    2. Ambitiös
    3. Omhändertagande 
  • Anonym (MMannen)
    Anonym (Nakt) skrev 2025-06-28 04:30:35 följande:

Stort fett minus till alla som listar egenskaper som "omhändertagande" och "laga god mat". Bara skönare omskrivningar för "söker någon som kan ersätta mamsingen".

Det du inte förstår är att man inte behöver den mamman själv, utan att det är ens framtida barn som behöver den mamman.

Att skaffa en kvinna som inte är omhändertagande är ren och skär idioti. De Barnen kommer att bli otrygga och få psykiska problem. 
  • Anonym (MMannen)
    Anonym (Nakt) skrev 2025-06-29 05:15:10 följande:
    Det där tror jag inte på. Det är ganska självklart att en barnintresserad kvinna oftast är omhändertagande (när det gäller barn då) per automatik och knappast något som behöver skrivas ner som önskemål bland män. Mer sannolikt att män skriver om sina egna önskningar kring barn och familjeliv om de vill träffa en likasinnad.

Både matlagning och omhändertagande är specifika önskemål som jag är övertygad om att vissa mansbebisar vill utnyttja för egen del, för att de inte klarar att ta hand om sig själva. 

Nej, eftersom vi inte lever på stenåldern så behöver varken jag eller några andra normala kvinnor en "beskyddare" i våra liv, sånt trams. Välkommen till 2000-talet liksom. Partnervärde handlar om andra kvaliteter. 
    Välj du den du vill gifta dig med så väljer vi för oss. 
  • Anonym (MMannen)
    Anonym (Nakt) skrev 2025-06-29 13:52:04 följande:
    Du kommer dock inte ha så mycket att välja på då det du skriver är avskräckande för kvinnor eftersom kvinnor inte gillar mansbebisar. Det är ett sådant intryck du ger när du listar såna egenskaper.
    Eeh. Jag är redan gift.

Att du hävdar att man är en mansbebis för att man vill ha en omhändertagande kvinna säger bara vilken nivå du ligger på. Finns ingen vettig man som vill ha något annat. 
Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?