Inlägg från: Anonym (Svanken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Svanken)

Hur blir en kvinna mest attraktiv?

Anonym (Vackert) skrev 2025-06-13 07:11:26 följande:

Har en tjejkompis som faktiskt inte är sådär snygg som vissa kan vara men utstrålar ren och skär sex..Spelar ingen roll vad hon har på sig den dagen..Bara toksexig..Sättet hon rör sig på hur hon sitter på en stol ja allt..
    Minne en gång hon skulle visa ett ärr hon har på ryggen hon putade med rumpan på ett sätt så jag höll på att komma där och då..
    Men grejen med henne är att hon inte vet om det själv och det gör det ännu hetare

Haha, men vissa av oss ser ju bara ut så. Jag har rätt stor byst och måste ha god hållning och hålla in svanken annars får jag ont i slutet av dagen. Om jag slappnar av eller sträcker mig lite sittande på en stol och bara svankar 2 cm till så ser det ut som jag spänner ut bysten och män börjar kolla.
  • Anonym (Svanken)
    Anonym (MMannen) skrev 2025-06-23 16:37:38 följande:
    Utseendet (viktigast)
    1. Normalvikt
    2. Långt hår
    3. Vårdad klädsel

Beteendemässigt (viktigast)
    1. Positiv
    2. Ambitiös
    3. Omhändertagande 
    Omhändertagande? På riktigt?

Jag kräks...Kräks

Jag är en självständig kvinna och jag tycker dito män är attraktiva, inte förväxta bebisar med en klichéartad bild av kvinnan som sjuksköterska och med en sopborste i näven.

Det där hade du inte fått en dejt på kan jag säga.
  • Anonym (Svanken)
    Anonym (Man) skrev 2025-06-28 09:08:33 följande:

Skulle det vara fel att vara omhändertagande? Det är det bästa för både mannen och framtida barn. Ska vi då istället välja en skrikig kvinna som inte vill fixa med familjen?

Ditt tänk kan även appliceras på pappan. Vill du ha en beskyddande man, som drar hem kulor, hjälper till att skapa ett tryggt hem etc för att det ska ersätta din pappa? Och skulle det vara dåligt i så fall?

"Omtänksam" funkar.

Omhändertagande= indikerar att den andra parten är ett omyndigt barn eller oförmögen att ta hand om sig själv. Det finns en anledning att man blir just OMHÄNDERTAGEN av polis eller psykvård.

Men du kanske bara är dålig på svenska språket så det är därför du inte förstår betydelsen av ditt ordval.
  • Anonym (Svanken)
    Anonym (Man) skrev 2025-06-29 11:30:04 följande:
    Mår du inte bra idag och behöver låta nedlåtande? 
    Jag mår utmärkt. Jag är bara faktabaserad och fakta säger att du antingen menar något riktigt osexigt eller inte har grepp om nyanser i språket.

Jag försökte göra den mindre negativa tolkningen, men nu får jag istället anta att du vill ha en sjuksköterska som tvättar dig, kommer med bäcken och serverar mat på bricka.

Stämmer det?
  • Anonym (Svanken)
    Anonym (Nakt) skrev 2025-06-30 17:41:15 följande:
    En man framstår inte för kvinnor som vuxen om han skriver i en kontaktannons att han vill ha en kvinna som är omhändertagande och lagar god mat. Då framstår han bara som inkompetent själv och att han vill ha någon som tar hand om honom. 
    Just så. 

Är mannen okej med att möjligen få svar av de ca 5 trad wifes med Instagramkonton som finns i Sverige och de som annars behöver sälja sig för att betala hyran så kör, men majoriteten kvinnor blir nog avtända.

Jag föreslog "omtänksam" istället för att det ordet har en helt annan klang.

Sen tror jag att effekten blir mångfalt starkare om mannen utan att ljuga kan skriva att han själv är omtänksam.
  • Anonym (Svanken)
    Anonym (x) skrev 2025-06-30 19:17:29 följande:
    Det är fortfarande ett val vilken inställning man har och vilka tolkningar man därför lägger till i vad andra skriver. Och att kvinnor oftast tolkar det som att mannen faktiskt söker en extramamma är inget annat än just din åsikt. Du är ingen talesperson för de flesta kvinnor.
    Men nu är vi flera kvinnor bara i den här tråden som skriver samma sak.
Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?