Hur blir en kvinna mest attraktiv?
Frågan blir för mig vilka uttryck omhändertagandet ska ha enligt männen i tråden.
Exakt! Det är den gamla vanliga kommunikationsfällan. När flera personer använder sig av samma begrepp men inte har klart för sig vad de andra personerna lägger in i det begreppet. Istället pratar om som om det fanns en gängse definition av det (vilket alltid är ens egna) och blir frustrerade när andra inte fattar/håller med.
Som ett sidospår som inte har något med tråden att göra så har jag kommit underfund med att det alltid är intressant att läsa dina kommentarer Queen81.
Att vara omhändertagande är inte detsamma som att dalta. Att vara omhändertagande är en mysig mänsklig gest som gör att man mår bra. Sen kan jag gå över gränsen av vad som skulle anses som konstruktivt och uppfostrande genom att göra frukost och bre mackor till mina nästan vuxna barn.
Att visa värme, omtänksamhet och omhändertagande är härligt. Vissa feminister utgår från att man måste uppfostra karlar i alla lägen och därför kan man inte ge denna mycket mänskliga och mysiga gåva.
Synd om dom som missar detta fina i en relation.
Flera män har skrivit att långt hår är attraktivt.
Hur långt ska håret vara för att anses attraktivt på en kvinna?