• Mayjel

Hur blir en kvinna mest attraktiv?

Queen81 skrev 2025-06-30 16:05:10 följande:
    Fast jag har väl inte skrivit nåt om att "dadda mäns skitiga arslen"? Skrev att jag gärna t.ex ordnar frukost till honom, eller middag, ibland. För att visa att jag tycker om honom.
    Det finns 5 olika kärleksspråk, att göra saker för sin partner är ett av språken.
    Han är en bluff som stulit mitt forumsnamn i syfte att baktala mig, varför vet jag inte, men han är anmäld, precis som igår. 

För att ge min egen input i frågan så tycker jag att en god hälsa är ett av de bästa dragen hos både män och kvinnor, om man får tycka detta i en tråd som egentligen var riktad till män. 
  • Mayjel
    Jimmy75 skrev 2025-06-30 16:36:37 följande:
    Vad exakt tänker du att du får ut av den retoriken? Det som händer är att ingen tar dig på allvar eftersom det du skriver är så uppenbart extremt. Antingen uppfattar man det som trollande, alternativt som en person som har en väldigt Svart/vit och skruvad uppfattning om andra människor. Även om det är gruppen kvinnor du uttalar tid om så är det uppenbart att du har en lika dikotom uppfattning om män.
    Han är en bluff som sagt. Lyssna inte på honom utan anmäl istället då han stjäl andras forumsnamn och utger sig för att vara dem. Nu har oturen tyvärr kommit till mig.

Jag har aldrig uttalat mig negativt om att kvinnor har relationer med män.
  • Mayjel
    Anonym (Mayjel) skrev 2025-06-30 16:41:11 följande:
    Trams och dumheter från din sida. Du är anmäld för trakasserier och förtal och olaga hot dessutom.

Lägg av och sluta upp med detta nu med att stjäla andra medlemmars forumsnamn. 

Är det någon egenskap som verkligen inte är vacker så är det att baktala andra människor. Gäller såväl män som kvinnor.

En annan fin kvinnlig egenskap är att vara organiserad och ansvarsfull.

• Mayjel
    Jimmy75 skrev 2025-06-30 21:01:04 följande:
    🤣 Tack jag behövde ett gott skratt såhär på kvällen. Fint att du ställde upp.
    Inte så kul för den som blir baktalad och förtalad. Den där medlemmen ljuger om mig och jag har anmält honom (vet att det är en han) många gånger nu. 
    Förstår inte varför det inte blir borttaget. 

För att hålla sig till ämnet så får jag väl lägga til fler positiva egenskaper hos kvinnor. Renliga, hälsomedvetna, noga med att kolla upp sig hos läkare med jämna intervaller. 
  • Mayjel
    Jimmy75 skrev 2025-06-30 21:38:58 följande:
    Nej det förstår jag. Mitt goda skratt syftade på tramset han skrev om att inte låta någon ha sista ordet och att det inte var hans fel att han var tvungen att säga emot. Höll på att dö av skratt då jag aldrig hört på maken till sådan barnslig smörja ifrån en vuxen man. 
    Jo, men grejen är den att jag tar väldigt illa vid mig när den där människan försöker göra ner mig och förtala och jag vill inte att hans inlägg blir uppmärksammade och citerade eftersom det finns folk här som kan missuppfatta och tro att det är jag som skrivit. 

Jag blir förtvivlad när man blir förföljd, trakasserad och får sitt forumsnamn draget i smutsen av någon som bara vill förstöra, samtidigt som jag får noll stöd av moderatorerna och ingen hjälp. 

Och eftersom jag inte vill bli raderad själv för off-topic så får jag lista ännu fler egenskaper för kvinnor då. Kommer bara på pedagogisk. Jag upplever att kvinnor är mer pedagogiska än män. 
Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?