Inlägg från: Anonym (Nakt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nakt)

Hur blir en kvinna mest attraktiv?

Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 18:07:09 följande:
    Du skriver bara på exakt samma sätt och från samma enhet? Okej.

Är det nu din autism kommer fram? Man och barn är två skilda begrepp. Liksom barn och åldring inte går att foga samman på ett korrekt sätt. Varit nere på Chapmans torg något i dag? Du hade visst hotat folk på ett annat forum med.
    Jag har ingen autism, sluta ljuga som sagt.

Nej, att vara ett barn handlar inte bara om faktisk ålder utan även om beteende.

Vill man som vuxen man bli omhändertagen (likt vissa mansbarn i tråden) så är man ett mansbarn.
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (Man) skrev 2025-06-29 18:10:33 följande:
    Dom flesta i en relation gillar att bli lite omhändertagna. Det känns bra.
    De flesta kvinnor gillar dock inte att vara mammor åt sina pojkvänner. Det är en viss skillnad det.
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 18:11:18 följande:
    Du ljög alltså i den tråden du skrev att du hade det, okej.

Aha, så wikipedia och FN har fel, juridiken och biologin har också fel, okej.

När är man ett åldringsbarn då? Har du umgåtts mycket med 92-åriga barn? Och hur är det med vuxna fyraåringar, är det vanligt? Jag känner en femåring som är vuxen, han kör bil, har hus och är VD för ett företag.
    Jag har inte ljugit om nånting, det är du som tar fel på person.
    Och jag har redan förklarat skillnaden mellan ett barn och ett mansbarn. Och ja, det finns tyvärr många kvinnor som blir fast med såna typer i ett förhållande.
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 18:17:29 följande:
    Jag känner en som är fem år, han är vuxen och VD för ett företag som han ärvde av sitt 92-åriga barn.

Lillgammal kallas det när barn är lite mer kloka och sofistikerade än vanliga ungar. 

Lika etablerat detta som mansbarn, när de beskriver att de vill ha en kvinna som är omhändertagande.

• Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 18:23:14 följande:
    Ja, han femåringen som jag känner kör Tesla, är VD för ett internationellt företag som han ärvde av sin 92-årige son.
    Nej, lillgammal är nåt annat och det vet du. Barn kan inte köra bil så löjlig jämförelse. 

Sen handlar inte diskussionen om lillgamla barn utan om mansbarn som vill ha en extramamma istället för en jämlik partner.
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 18:27:30 följande:
    Nej. Jo, du skrev ju nyss att vuxenheten sitter i beteendet. 

Vilka vill ha en extramamma? Ta fram citat.

Nej, det sa jag inte, löjligt påstående av dig. 

Jag sa att det sitter både i beteende och ålder. Barn har inte åldern inne att köra bil som sagt, hur vuxet de än må bete sig i övrigt. 

Att som vuxen man vilja ha en kvinna som tar hand om honom och lagar hans mat är inte att bete sig vuxet själv. Detta är vad män syftar på när de nämner såna löjliga önskemål.

• Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 18:41:21 följande:
    Okej, så du har aldrig skrivit: "Nej, att vara ett barn handlar inte bara om faktisk ålder utan även om beteende."

Jo, han har det.

Jag frågade efter citat gällande extramammor, ta fram dom.
    Det handlar om både och när vi pratar om lillgammal eller mansbarn. Sånt sitter i beteende och ålder. Finns inget mer att dividera om där.

Nej, eftersom det inte är tillåtet och det vet du. 

Omhändertagande är bara ett kodord för extramamma. Det är inte svårt att förstå.
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 19:00:49 följande:
    Ditt inlägg här är kodord för nekrofil. Jag behöver inte bevisa det jag påstår.

Jo, han har specialtillstånd, han är fem år, född 1965.
    Nej, då jag aldrig pratat om döda människor så lägg av. 

En vuxen man behöver inte bli omhändertagen eller att någon lagar hans mat. Detta är vuxna egenskaper som alla vuxna män borde ha lärt sig att göra själva. I annat fall är de knappast redo för några förhållanden med kvinnor. 
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 19:04:29 följande:
    Nakt=neofrilfil, det är ett kodord. Vad äcklig du är!
    Nej. Stämmer inte alls.

Nej, det är jag inte. Det är inte jag som tog upp ämnet utan du. Det säger rätt mycket om dig faktiskt. 

Och nu handlade inte diskussionen om mig utan om mansbarn som vill att kvinnor ska ta hand om dem. Det är inte attraktivt som sagt.
  • Anonym (Nakt)
    Anonym (hej igen) skrev 2025-06-29 19:08:06 följande:
    Nakt=nekrofil, det är ett kodord. Vad äcklig du är!
    Nej som sagt. Du kan sluta upp med såna falska anklagelser för det är bara osmakligt. 

Och det handlar fortfarande inte om mig då jag aldrig skulle begära av en man att vara omhändertagande. Det är ingen positiv egenskap att ha för någon som är vuxen och föredrar att ta hand om sig själv.
Svar på tråden Hur blir en kvinna mest attraktiv?