Vad blir du orimligt irriterad över?
Folk som sitter fast med sina mobiler.
Folk som sitter fast med sina mobiler.
Jag blir orimligt irriterad på cuckolds "jag vill se min fru med andra män" när de dyker upp på forum.
De som tankat sin bil, går in för att betala .... men bestämmer sig för att ta en korv och inte flytta på bilen så den blockar en eller två pumpar medan de sitter och trycker korven i nyllet.
Eller de som parkerar vid eller emellan två pumpar för att få in och köpa dricka, tidning, snus eller vad fan som helst.
Parkera någon annan stans - INTE vid pumparna!!!!!!
Åter igen - me, myself and I. Tror ni att ni är ensamma här på planeten???
Folk som stått i en kvart med näsan i mobilen vid bussen men när dom väl klivit på upptäcker att dom inte löst biljett/har inget busskort - ->hittar inte plånboken-->rotar igenom fickan-> tömmer ur halva väskan -->inga pengar på kortet --> -->laddar ner en app--> får äntligen gå vidare på bussen..
MENFÖR I HELVETE..🤬🤬
MEN SCROLLA TIKTOK GÅR TYDLIGEN BRA ... 😖😤
Kvinnor i alla åldrar som aldrig tvättar sin bh 🤢
Alltså ni stinker! Ni stinker gammal sur kiss-tant . Hur mycket ni än dränker er i parfym så för bövelen tvätta din jävla bh nån gång! 🤮
Datorprogram och appar som är "hjälpsamma", som gör saker jag inte har bett om. Sker ofta efter en uppdatering som skett i bakgrunden.
Alla dessa blippar och bloppar, till exempel, som jag får ägna tid åt att försöka stänga av.
Envisa telefonförsäljare
När man sätter sig på pungen...var nog 30 år sedan sist...kanske längre men de som gjort det vet vad jag skriver om!
Stör
Människor som inte kan vara raka och tydliga mot mig. Blir provocerad av sånt av nån anledning.
Modevisningar. Fula, bisarra kläder som få skulle bära utanför catwalken.
Människor som trakasserar andra irriterar mig orimligt mycket.
Tjatig reklam.
Och att affärerna börjar med julsaker för tidigt.
Coca colas julreklam