Inlägg från: Anonym (Hatar allt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hatar allt)

Vad blir du orimligt irriterad över?

-Hatar turister typ mest av allt. Kommer hit som en renhjord och förstör natur, bajsar mitt på stigarna och är tamejfan överallt när man försöker finna en lugn plats i naturen.
    -Bor i en stad uppe i norr och hatar sörlänningar som bosätter sig här och tror att de är coolast i världen, exotifierar skiten ur samerna och har en instakonto som typ heter "Sarainthenorth".
    -Folk som inte använder hörlurar
    - Män som använder sig av whataboutism varje gång det talas om något som har det minsta lilla med könsdynamik att göra. "Hade det varit en kvinna som våldtagit det där barnet så hade det inte ens blivit en nyhet".
    - Människor som gör mycket ljud ifrån sig på bussar, tåg etc. 
    - När folk gnäller över priserna som att inte majoriteten av befolkningen lever i egentligt överflöd.
    - Folk vars största trauma är att deras mor/farförälder har dött. Liksom, gamlingar dör, sörj ett par dagar och gå vidare sen.

Tack för att jag fick avreagera mig. Kul tråd

• Anonym (Hatar allt)
    Anonym (Anna) skrev 2025-06-19 05:30:57 följande:

Ska inte säga att det är mitt största trauma i livet men det var svårt att mista sin gamla mor.
    Hon var 92, men det spelar ingen roll. Hon var min mamma.

Tror du på allvar att man kommer över förlusten av sin mor på "ett par dagar"?

Du irriterar mig.
    Mor/farföräldrar = mormor, morfar, farfar, farmor

Så andas.
  • Anonym (Hatar allt)
    Anonym (korven) skrev 2025-06-21 20:27:55 följande:
    Haha, många bra punkter. Och roligt nickname

PS. Är sörlänning och älskar norra Sverige - hata mig inte. 
    Älska norra sverige får man göra, men för att undvika att bli hatad här uppe så bör du hålla hårt fast vid jantelagen. Det blir spöstraff för alla som bryter den
  • Anonym (Hatar allt)
    Snälla Killen skrev 2025-06-22 17:42:47 följande:
    Betyder det att jag som är hälften är norrlänning och hälften stockholmare får smisk på rumpan, om jag som numera är bosatt i södra landet, kommer på sommarbesök i Norrland iklädd skjorta och el-sparkcykel?
    Mest troligt, om det inte är flanellskjorta. Håll blicken ner när du går och sträck förfan inte på ryggen
Svar på tråden Vad blir du orimligt irriterad över?